#1





en toch is het bull-shitflash kieke zei:Mensen ik ken de dealer, heb vroeger veel praatjes geloofd. Nu zal ik het niet meer zo snel geloven , maar toch het is gene zware flasher zoals jullie beweren.
Wrs hebben jullie nooit van die drug gehoord en zitten jullie maar debiel te doen. Maar toch tot men spijt is zal dat middeltje toch bestaan.
Alleen zal je het niet zo vlug vinden.
Een vriendin gaat het 1 van de weken halen. Ben benieuwd wat het zal geven.
![]()

zommes zei:
Het slaat totaal nergens op:
2 druppels voor 1 liter water. Hoeveel liter wou je over je pep gaan spuiten dan? De naam alleen al: Loco-X. Denk je nou echt dat dat serieus bestaat? Wij zitten niet debiel te doen en ik heb inderdaad niet van die drugs gehoord: omdat het niet bestaat
Ga jij mij maar eens uitleggen welke stof, vermengd met water, kan zorgen dat er meer amfetamine in je speed komt en waarom niet iedereen die aan de pep is die stof thuis heeft liggen. Je bent echt een ontzettende randdebiel als je die onzin gelooft en volgens mij maak je gewoon een grap.
![]()

en als ik jou nou zeg dat ik gisteren god heb gezien.flash kieke zei:zommes zei:
Het slaat totaal nergens op:
2 druppels voor 1 liter water. Hoeveel liter wou je over je pep gaan spuiten dan? De naam alleen al: Loco-X. Denk je nou echt dat dat serieus bestaat? Wij zitten niet debiel te doen en ik heb inderdaad niet van die drugs gehoord: omdat het niet bestaat
Ga jij mij maar eens uitleggen welke stof, vermengd met water, kan zorgen dat er meer amfetamine in je speed komt en waarom niet iedereen die aan de pep is die stof thuis heeft liggen. Je bent echt een ontzettende randdebiel als je die onzin gelooft en volgens mij maak je gewoon een grap.
![]()
Mannetje, heb ik gezegt dat met die druppels en dat water? nee![]()
Dat was lynn , ik niet. Zei overdrijfde gewoon wat.![]()
Dus niet tegen mij lullen. Ik zal het wel een andere keer uitleggen hoe het echt werkt zonder te overdrijven zoals miss paranoia.
Goed.
Oke dan.
![]()
flash kieke zei:Mannetje, heb ik gezegt dat met die druppels en dat water? nee![]()
Dat was lynn , ik niet. Zei overdrijfde gewoon wat.![]()
Dus niet tegen mij lullen. Ik zal het wel een andere keer uitleggen hoe het echt werkt zonder te overdrijven zoals miss paranoia.
schranziewanzie zei:en als ik jou nou zeg dat ik gisteren god heb gezien.flash kieke zei:zommes zei:
Het slaat totaal nergens op:
2 druppels voor 1 liter water. Hoeveel liter wou je over je pep gaan spuiten dan? De naam alleen al: Loco-X. Denk je nou echt dat dat serieus bestaat? Wij zitten niet debiel te doen en ik heb inderdaad niet van die drugs gehoord: omdat het niet bestaat
Ga jij mij maar eens uitleggen welke stof, vermengd met water, kan zorgen dat er meer amfetamine in je speed komt en waarom niet iedereen die aan de pep is die stof thuis heeft liggen. Je bent echt een ontzettende randdebiel als je die onzin gelooft en volgens mij maak je gewoon een grap.
![]()
Mannetje, heb ik gezegt dat met die druppels en dat water? nee![]()
Dat was lynn , ik niet. Zei overdrijfde gewoon wat.![]()
Dus niet tegen mij lullen. Ik zal het wel een andere keer uitleggen hoe het echt werkt zonder te overdrijven zoals miss paranoia.
Goed.
Oke dan.
![]()
geloof je dat dan ook ????????

zommes zei:Flash Kieke, je hoeft al geen moeite meer te doen.
Na een simpele google search, heb ik een antwoord op mijn vraag. (google is een zoekmachine waarmee je dingen waar je denkt gelijk over te hebben kan op zoeken op internet om te kijken of je niet gewoon onzin aan het verkopen bent)
"Loco-X 112" bestaat. Het is een inderdaad een vermageringsmiddel, homeopathisch zelfs, alleen er zitten thyroid extracten and diethylpropione in. Er is een keer iemand gestorven aan de combinatie van Loco-X en amfetamine. Lees maar in dit verslag: http://www.iph.fgov.be/epidemio/epien/b ... twerpen%22
Als je het mengt met water en over je speed flikkert, wordt je speed echt niet beter. Forget it. Het zal an sich ook echt geen amfetamine achtige werking hebben, je wordt er alleen opgefokt van als van teveel koffie.

zommes zei:Flash Kieke, je hoeft al geen moeite meer te doen.
Na een simpele google search, heb ik een antwoord op mijn vraag. (google is een zoekmachine waarmee je dingen waar je denkt gelijk over te hebben kan op zoeken op internet om te kijken of je niet gewoon onzin aan het verkopen bent)
"Loco-X 112" bestaat. Het is een inderdaad een vermageringsmiddel, homeopathisch zelfs, alleen er zitten thyroid extracten and diethylpropione in. Er is een keer iemand gestorven aan de combinatie van Loco-X en amfetamine. Lees maar in dit verslag: http://www.iph.fgov.be/epidemio/epien/b ... twerpen%22
Als je het mengt met water en over je speed flikkert, wordt je speed echt niet beter. Forget it. Het zal an sich ook echt geen amfetamine achtige werking hebben, je wordt er alleen opgefokt van als van teveel koffie.
Flash Kiekert zei:Oke, ik zat fout. Ben veel te naief zonder dat ik het zelf weet denk ik.
Maarja, kun je het me vergeven zommes?

Jelle Snel zei:hmm, offtopic![]()
:P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."