Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLoco X al van gehoord?

Loco X al van gehoord?

42 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey schranz... kom je niet ff gezellig op irc :grin:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
zommes zei:
:confused:

Het slaat totaal nergens op:

2 druppels voor 1 liter water. Hoeveel liter wou je over je pep gaan spuiten dan? De naam alleen al: Loco-X. Denk je nou echt dat dat serieus bestaat? Wij zitten niet debiel te doen en ik heb inderdaad niet van die drugs gehoord: omdat het niet bestaat

Ga jij mij maar eens uitleggen welke stof, vermengd met water, kan zorgen dat er meer amfetamine in je speed komt en waarom niet iedereen die aan de pep is die stof thuis heeft liggen. Je bent echt een ontzettende randdebiel als je die onzin gelooft en volgens mij maak je gewoon een grap.

:mrgreen:
Klik om te vergroten...


Mannetje, heb ik gezegt dat met die druppels en dat water? nee :wave:

Dat was lynn , ik niet. Zei overdrijfde gewoon wat. :)

Dus niet tegen mij lullen. Ik zal het wel een andere keer uitleggen hoe het echt werkt zonder te overdrijven zoals miss paranoia.

Goed.

Oke dan.

:wave:
Klik om te vergroten...
en als ik jou nou zeg dat ik gisteren god heb gezien.
geloof je dat dan ook ????????
Klik om te vergroten...


Wat heeft god hier mee te maken?


Kijk, loco x is een vloeibaar vermagerings middel dat ondertussen bijna nergens te krijgen is. Het is op amfitamine basis gemaakt, niet 100 precent , maar ligt er wel dicht bij. Je mag er maar een x aantal keer nemen in een week en je moet tussen pauzes nemen.

Hoe je het moet gebruiken en zo zal ik je binnenkort kunnen zeggen.


Maarja, als je het niet geloofd is voor mij goed, als je het geloofd is het ook goed.

Ik zal er niet van wakker liggen dat jullie het niet geloven, mijn probleem niet.

Maar zal zo spoedig iets laten weten hoe het was en zoe. :wave:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flash Kieke, je hoeft al geen moeite meer te doen.

Na een simpele google search, heb ik een antwoord op mijn vraag. (google is een zoekmachine waarmee je dingen waar je denkt gelijk over te hebben kan op zoeken op internet om te kijken of je niet gewoon onzin aan het verkopen bent)

"Loco-X 112" bestaat. Het is een inderdaad een vermageringsmiddel, homeopathisch zelfs, alleen er zitten thyroid extracten and diethylpropione in. Er is een keer iemand gestorven aan de combinatie van Loco-X en amfetamine. Lees maar in dit verslag: http://www.iph.fgov.be/epidemio/epien/b ... twerpen%22

Als je het mengt met water en over je speed flikkert, wordt je speed echt niet beter. Forget it. Het zal an sich ook echt geen amfetamine achtige werking hebben, je wordt er alleen opgefokt van als van teveel koffie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."