#1
hey schranz... kom je niet ff gezellig op irc ![:grin:]()
schranziewanzie zei:en als ik jou nou zeg dat ik gisteren god heb gezien.flash kieke zei:zommes zei:
Het slaat totaal nergens op:
2 druppels voor 1 liter water. Hoeveel liter wou je over je pep gaan spuiten dan? De naam alleen al: Loco-X. Denk je nou echt dat dat serieus bestaat? Wij zitten niet debiel te doen en ik heb inderdaad niet van die drugs gehoord: omdat het niet bestaat
Ga jij mij maar eens uitleggen welke stof, vermengd met water, kan zorgen dat er meer amfetamine in je speed komt en waarom niet iedereen die aan de pep is die stof thuis heeft liggen. Je bent echt een ontzettende randdebiel als je die onzin gelooft en volgens mij maak je gewoon een grap.
![]()
Mannetje, heb ik gezegt dat met die druppels en dat water? nee![]()
Dat was lynn , ik niet. Zei overdrijfde gewoon wat.![]()
Dus niet tegen mij lullen. Ik zal het wel een andere keer uitleggen hoe het echt werkt zonder te overdrijven zoals miss paranoia.
Goed.
Oke dan.
![]()
geloof je dat dan ook ????????

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."