kijk je moet het zelf weten tuurlijk maar op je 15de snuiven lijkt me niet echt een goeie idee, maar als ik je nu ga zeggen niet doen ga je het toch doen dat heb ik 6 jaar geleden ook gedaan toen ik 15 was dus
niet vergeten om veel water te drinken, niet veel alcohol want dat heeft geen zin je voelt alcohol bijna niet meer maar je kunt wel in een alcohol coma raken
#12
nee kga ook aan de kletsers vanaaf en missg lijntje proberen als ik me lekker voel... alcohol drink ik zowiezo nie want als ik kletsers genome heb dan zuip ik alleen nog maar water en rook en blow veel maar meer dan ook nie.. en lijntje proberen... maar alleen als ik me echt goed voel want voel me nu niet helemaal 100 %.
#13
na die lijntje zul je zeker zichzelf 100 procent goed voelen maar dat is eigenlijk ook probleem met drugs
#14
bedankt voor de tip!
#15
In deze fase in je leven je hoofd zo vergiftigen is echt niet goed.
Dus mijn tip is: doe het helemaal niet.
#16
Wat is er niet goed aan dan?
#17
straks zien we in krant, 15 jarig haagse meisje opgenomen in ziekenhuis aan speed overdosis
#18
Als je in de pubertijd zit heb je al problemen met prikkelverwerking, om dat dan ook nog aan te gaan dikken met xtc en speed, kan je depressief worden en psychische problemen krijgen. Met het jaar komen er meer kinderen in de psychiatrie terecht, dat heeft ook voor een gedeelte met het gebruik te maken.
In mijn ogen hoor je op je 15de je systeem nog niet zo te ontregelen omdat je geestelijk nog niet sterk genoeg bent.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.