Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvanaaf speed proberen

vanaaf speed proberen

37 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Amen :sunglasses:
D
Denhaagg_15Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hey eventjes ter verduidelijking IK ben ZELF een dame dus zal wel een boy worde whahaahahah
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een bakvis.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een dame.
D
Denhaagg_15Lid
01-01-2024, 00:00
#5
een meisje, wijf of hoe je het ook wil noeme :beer:
D
Denhaagg_15Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaaa lekker hakkuh :grin: (is hardcore feessie..:))
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Een bakvis.
Klik om te vergroten...

hahaha :mrgreen:
D
Denhaagg_15Lid
01-01-2024, 00:00
#8
wat zijn we toch weer aardig :mrgreen:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
ben je echt 15 jaar
D
Denhaagg_15Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ja ben echt 15 ja
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
kijk je moet het zelf weten tuurlijk maar op je 15de snuiven lijkt me niet echt een goeie idee, maar als ik je nu ga zeggen niet doen ga je het toch doen dat heb ik 6 jaar geleden ook gedaan toen ik 15 was dus

niet vergeten om veel water te drinken, niet veel alcohol want dat heeft geen zin je voelt alcohol bijna niet meer maar je kunt wel in een alcohol coma raken
D
Denhaagg_15Lid
01-01-2024, 00:00
#12
nee kga ook aan de kletsers vanaaf en missg lijntje proberen als ik me lekker voel... alcohol drink ik zowiezo nie want als ik kletsers genome heb dan zuip ik alleen nog maar water en rook en blow veel maar meer dan ook nie.. en lijntje proberen... maar alleen als ik me echt goed voel want voel me nu niet helemaal 100 %.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
na die lijntje zul je zeker zichzelf 100 procent goed voelen maar dat is eigenlijk ook probleem met drugs
D
Denhaagg_15Lid
01-01-2024, 00:00
#14
bedankt voor de tip!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
In deze fase in je leven je hoofd zo vergiftigen is echt niet goed.

Dus mijn tip is: doe het helemaal niet.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat is er niet goed aan dan?
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
straks zien we in krant, 15 jarig haagse meisje opgenomen in ziekenhuis aan speed overdosis :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je in de pubertijd zit heb je al problemen met prikkelverwerking, om dat dan ook nog aan te gaan dikken met xtc en speed, kan je depressief worden en psychische problemen krijgen. Met het jaar komen er meer kinderen in de psychiatrie terecht, dat heeft ook voor een gedeelte met het gebruik te maken.

In mijn ogen hoor je op je 15de je systeem nog niet zo te ontregelen omdat je geestelijk nog niet sterk genoeg bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."