Als je eerst even het forum doorzoekt zijn dit soort topics niet nodig
#5
ben ik al mee bezig hoor maar misschien tips ofzo??
#6
waarom ga je een drugs proberen als je erover niks van weet
ik zal jouw zeggen wat er met jouw zal gebeuren, je gaat ineens knapper worden, je kunt alle meisjes in de disco met je dansfiguurtjes versieren, jouw tempo zal niet meer bij te houden zijn, en uiteindelijk neem je een van die dames mee naar buiten beetje zoenen enzo maar de grote willem alexander is niet meer groot te krijgen
enn oww ja als je meisje ben geld dit laatste zeker niet
#7
Amen
#8
hey eventjes ter verduidelijking IK ben ZELF een dame dus zal wel een boy worde whahaahahah
#9
Een bakvis.
#10
Een dame.
#11
een meisje, wijf of hoe je het ook wil noeme
#12
Dat is mijn meisje.
#13
als je goeie speed heb zal het t effect van de mdma tegenwerken. beter wacht je tot de mdma uitgewerkt is en poeder je daarna je neus....
kijk je moet het zelf weten tuurlijk maar op je 15de snuiven lijkt me niet echt een goeie idee, maar als ik je nu ga zeggen niet doen ga je het toch doen dat heb ik 6 jaar geleden ook gedaan toen ik 15 was dus
niet vergeten om veel water te drinken, niet veel alcohol want dat heeft geen zin je voelt alcohol bijna niet meer maar je kunt wel in een alcohol coma raken
#20
nee kga ook aan de kletsers vanaaf en missg lijntje proberen als ik me lekker voel... alcohol drink ik zowiezo nie want als ik kletsers genome heb dan zuip ik alleen nog maar water en rook en blow veel maar meer dan ook nie.. en lijntje proberen... maar alleen als ik me echt goed voel want voel me nu niet helemaal 100 %.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.