dikke brokke ga je juist niet harder van
fijn poeder versprijd zich over groter opp van je slijmvlieswand en word dus meer opgeenome en komt beter door
#3
Hakken en zagen.
#4
Pletten en schuiven!
#5
hoe leg jij je streep wit goud
lekker fijn bijna stof zeg maar
of gewoon de brokke zoals ze uit je seal of zakje kome
????
ik zelf heel fijn (versprijd zich over groter oppervlakte van slijmvlies wand
komt beter door)
(niet dat hetzoveel verschil maakt hè mja)
was gewoon nieuwsgierig
zo'n hele dikke brok :P
die nog maar net in je neusgat past
#8
Lijkt me duidelijk...
Hele brokken tegelijk natuurlijk.. :P
Nee hoor, zo fijn mogelijk is t lekkerst.
#9
Ik leg ze heel fijn, heel lang.. en zonder brokken.
Ik neem heel veel tijd in beslag om mijn lijn te leggen, van mij moet ie perfect liggen, mooi recht en geen enkel brokje er naast
#10
Ik deed er soms wel 4 uur over, geen gelul.
#11
Meen je dat nu echt?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.