#1
combineren is zoiezo nooit goed alcohol en speed kunnen wel maar zorg dat je tussendoor ook wat water drinkt (als je er dan persee bij wilt zuipen)

Zat0x zei:naja ik weet niet of ik een halve gram op heb , de helft van een tientje speed ongeveer...
ik denk dat je me goed begrijpt. kun je voor 10 euro een gram krijgen dan? Ik voel me neit slecht ofzo maar ik heb morgen een feest en ik denk dat ik morgen wel lam zal zijn aangezien ik dalijk pas ga pittenMarlon zei:Zat0x zei:naja ik weet niet of ik een halve gram op heb , de helft van een tientje speed ongeveer...
Ja, DAT is nou nog eens informatie waar je wat aan hebt als je drugs gebruikt![]()
![]()
![]()
(Ik begrijp goed dat je niet weet hoeveel gram je gekocht hebt?)
Zat0x zei:ik denk dat je me goed begrijpt. kun je voor 10 euro een gram krijgen dan?Marlon zei:Zat0x zei:naja ik weet niet of ik een halve gram op heb , de helft van een tientje speed ongeveer...
Ja, DAT is nou nog eens informatie waar je wat aan hebt als je drugs gebruikt![]()
![]()
![]()
(Ik begrijp goed dat je niet weet hoeveel gram je gekocht hebt?)


Zat0x zei:ik besef heel goed dat eht harddrugs is. Ik heb ook echt neit het gevoel dat ik het in normale situaties deze zooi zou gebruiken. Zou er totaal geen behoefte aan hebben.
Ik wil gewoon slapen godverdomme !![]()
Zat0x zei:Ik wil gewoon slapen godverdomme !
Alleen heb het gevoel alsof ik 's middag's leef![]()


Zat0x zei:Hej allemaal,
ik heb deze avond/nacht speed gebruikt (ongeveer 0,5 gram) voor de eerste keer. Ik kan me smoel niet gewoon dicht houden en ben klaarwakker nu nog steeds. En heb af en toe koude rillingen. IK heb er trouwens ook flink wat pils bij gedronken![]()
Merk dat het nu wel begint uit te werken omdat mijn keel zowat dicht is en slikken wat moeilijker gaat.
IK heb ook een beetje spijt van dat ik gebruikt heb. Voel me er niet relax bij erna. Het was wel lekker.![]()
Is het normaal dat ik een beetje een bloederige neus heb? Niet dat ik een bloedneus heb ofzo maar ik merkte dat er opgedroogd bloed in mijn neus zit.
Ik heb nu nog een halve gram en weet niet wat ik er mee moet.. Opmaken morgen, of doorspoelen die troep...
Is speed zwaar chemisch trouwens? Wat is erger, speed of coke?
Moet het gewoon ff weten![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."