Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbloedneus en koud

bloedneus en koud

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
combineren is zoiezo nooit goed alcohol en speed kunnen wel maar zorg dat je tussendoor ook wat water drinkt (als je er dan persee bij wilt zuipen)
Z
Zat0xLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hej allemaal,

ik heb deze avond/nacht speed gebruikt (ongeveer 0,5 gram) voor de eerste keer. Ik kan me smoel niet gewoon dicht houden en ben klaarwakker nu nog steeds. En heb af en toe koude rillingen. IK heb er trouwens ook flink wat pils bij gedronken:beer:

Merk dat het nu wel begint uit te werken omdat mijn keel zowat dicht is en slikken wat moeilijker gaat.

IK heb ook een beetje spijt van dat ik gebruikt heb. Voel me er niet relax bij erna. Het was wel lekker.:rolleyes:

Is het normaal dat ik een beetje een bloederige neus heb? Niet dat ik een bloedneus heb ofzo maar ik merkte dat er opgedroogd bloed in mijn neus zit.

Ik heb nu nog een halve gram en weet niet wat ik er mee moet.. Opmaken morgen, of doorspoelen die troep...

Is speed zwaar chemisch trouwens? Wat is erger, speed of coke?


Moet het gewoon ff weten :)
M
MarlonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien had je beter EERST kunnen lezen en info zoeken en dan gebruiken, maarja, nu kan je toch niet meer veranderen...

0.5 gram is behoorlijk veel voor de eerste keer, vind het niet zo raar dat je dan niet zo leuk vindt... En speed in combinatie met alcohol is ook niet echt aanbevolen combinatie, zeker niet als je stoer dat je bent 'heel veel pils' drinkt... Je merkt met speed veel minder dat je dronken wordt, maar dat merk je morgen waarschijnlijk wel met je kater... Bovendien is het gewoon gevaarlijke combinatie (zoek maar op internet ff)

Verder, wat bedoel je met zwaar chemisch? Alle drugs zijn zwaar chemisch, de ene komen uit planten, de andere uit paddenstoelen, dan weer uit lab, etc. Speed komt uit lab, dus ja, het is zwaar chemisch... Net als de rest.

Ik denk niet dat je kan stellen dat coke of speed slechter of beter is, het zijn 2 verschillende drugs en de een vind de ene beter dan de ander, ze zijn iig allebei niet gezond voor je en kunnen allebei verslavend zijn (en volgens de meeste mensen coke eerder dan speed heb ik het idee, maar ik zou het niet weten aangezien ik zelf nooit verslaafd geweest ben).

Nou, succes met je dag, denk dat je voorlopig nog niet zal slapen.... :wave:
Z
Zat0xLid
01-01-2024, 00:00
#4
naja ik weet niet of ik een halve gram op heb , de helft van een tientje speed ongeveer...
M
MarlonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zat0x zei:
naja ik weet niet of ik een halve gram op heb , de helft van een tientje speed ongeveer...
Klik om te vergroten...

Ja, DAT is nou nog eens informatie waar je wat aan hebt als je drugs gebruikt :confused: :confused: :confused:
(Ik begrijp goed dat je niet weet hoeveel gram je gekocht hebt?)
Z
Zat0xLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marlon zei:
Zat0x zei:
naja ik weet niet of ik een halve gram op heb , de helft van een tientje speed ongeveer...
Klik om te vergroten...

Ja, DAT is nou nog eens informatie waar je wat aan hebt als je drugs gebruikt :confused: :confused: :confused:
(Ik begrijp goed dat je niet weet hoeveel gram je gekocht hebt?)
Klik om te vergroten...
ik denk dat je me goed begrijpt. kun je voor 10 euro een gram krijgen dan? Ik voel me neit slecht ofzo maar ik heb morgen een feest en ik denk dat ik morgen wel lam zal zijn aangezien ik dalijk pas ga pitten :openmouth:
M
MarlonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zat0x zei:
Marlon zei:
Zat0x zei:
naja ik weet niet of ik een halve gram op heb , de helft van een tientje speed ongeveer...
Klik om te vergroten...

Ja, DAT is nou nog eens informatie waar je wat aan hebt als je drugs gebruikt :confused: :confused: :confused:
(Ik begrijp goed dat je niet weet hoeveel gram je gekocht hebt?)
Klik om te vergroten...
ik denk dat je me goed begrijpt. kun je voor 10 euro een gram krijgen dan?
Klik om te vergroten...

Voor 10 euro kun je een gram krijgen ja, voor 10 euro kun je ook 5 gram krijgen, of 100 gram (als je aardige dealer hebt)... Of een halve gram (als je je laat oplichten).
Ach, stop maar in je neus, het is maar harddrugs :wave:
Z
Zat0xLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik besef heel goed dat eht harddrugs is. Ik heb ook echt neit het gevoel dat ik het in normale situaties deze zooi zou gebruiken. Zou er totaal geen behoefte aan hebben.

Ik wil gewoon slapen godverdomme ! :hearteyes:
Alleen heb het gevoel alsof ik 's middag's leef :kots:
M
MarlonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zat0x zei:
ik besef heel goed dat eht harddrugs is. Ik heb ook echt neit het gevoel dat ik het in normale situaties deze zooi zou gebruiken. Zou er totaal geen behoefte aan hebben.

Ik wil gewoon slapen godverdomme ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Waarom weet je dan nieteens hoeveel je gekocht hebt, laat staan hoeveel je gebruikt hebt?? Vind het nogal dom ... maarja, wie ben ik...
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zat0x zei:
Ik wil gewoon slapen godverdomme ! :hearteyes:
Alleen heb het gevoel alsof ik 's middag's leef :kots:
Klik om te vergroten...

whahaha ik denk dat dat gevoel wat je nu hebt er allemaal bijhoort als je hd wilt gebruiken.....
pffffffffffff de echte kater komt nog wel straks als je wakker word....
enjoy :wave:
en die bloederigge korsten in je neus is niks om je zorgen over te maken.....
mischien word t straks nog echt een bloedneus als je gaat snuiten,ook dat is nog niet verontrustend...... :wink:
en nu
thake it like a man.....
en idd volgende keer ff informeren hoeveel er in je pakketje zit.....
das idd niet echt snugger,laat staan verantwoord :rolleyes:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zat0x zei:
Hej allemaal,

ik heb deze avond/nacht speed gebruikt (ongeveer 0,5 gram) voor de eerste keer. Ik kan me smoel niet gewoon dicht houden en ben klaarwakker nu nog steeds. En heb af en toe koude rillingen. IK heb er trouwens ook flink wat pils bij gedronken:beer:

Merk dat het nu wel begint uit te werken omdat mijn keel zowat dicht is en slikken wat moeilijker gaat.

IK heb ook een beetje spijt van dat ik gebruikt heb. Voel me er niet relax bij erna. Het was wel lekker.:rolleyes:

Is het normaal dat ik een beetje een bloederige neus heb? Niet dat ik een bloedneus heb ofzo maar ik merkte dat er opgedroogd bloed in mijn neus zit.

Ik heb nu nog een halve gram en weet niet wat ik er mee moet.. Opmaken morgen, of doorspoelen die troep...

Is speed zwaar chemisch trouwens? Wat is erger, speed of coke?


Moet het gewoon ff weten :)
Klik om te vergroten...

Ja balen. Maar dit is gewoon ff een kwestie van de rit uitzitten. Drink veel water en eet, zodat de stofwisseling lekker op gang blijft en die rotzooi snel uit je lichaam is.

Marlon heeft wel gelijk dat je beter kan informeren hoe je het best kan doseren de eerste keer. Maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die na de 10x nog weleens de grens overschrijden en achteraf balen.

Die bloederige neus is ook balen. Mijn advies is om wat zout op te lossen in warm water (niet teveel zout, 1 theelepeltje) en daarmee je neus te spoelen door het op te snuiven van een lepel. Dit helpt echt, voorkomt wondjes e.d

Sterkte en adios!
Z
Zat0xLid
01-01-2024, 00:00
#12
welke volgende keeer :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."