Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMengen

Mengen

33 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doe het dan in een smoking.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou het niet weten, je kan het altijd proberen. Niet geschoten is altijd mis. Ofzo.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#4
tis voor eigen gebruik :confused:

deftige replies aub
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#5
smoking?
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#6
ma dude :tongueout: doe keer serieus kerel :tongueout:
R
RaDaLid
01-01-2024, 00:00
#7
kapotlache :grin:




Bond, JameS Bond




en kdenk nie da veel bodybuilders Creatine snuiven :grin:

Ik doe het alvast in water met dextrose :tongueout:
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Oke zal je hier effe wat tips geven uit heel veel eigen ervaring.

Het allerbeste pep mengel is
40% amfetamine
30% dexedrine
20% zetmeel
10% caffeine

Aangezien vele mensen alleen maar aan amfetamine kunnen komen moet je de verhouding ongeveer 70% amfetamine 20-25% zetmeel (geeft een mooie structuur), en 10-5% caffeine.

Pas op met teveel caffeine, de smaak gaat er zeer door naar de klote, bovendien heb je eerder een overdose caffeine dan amfetamine.

Ga je pep echt niet meer dan 30% versnijden aangezien je waarschijnlijk met 25 gram al behoorlijke onzuivere amfetamine hebt, ookal is het pasta en zegt je dealer miss anders.

Bij natte pasta uitstreiken over spiegel en versnijdingsmiddel erop gooien, effe minutje laten liggen en vervolgens effe snel met mesje eroverheen hakken en in zak schuiven. Daarmee blijft het toch nog wat vochtig maar toch droog genoeg om te snuiven (iets vochtig is lekkerder).
Droog is het ook gewoon op spiegel gooien versnijdingsmiddel erbij, wat hakken en klaar.

Ga 25 zielige grammetjes alsjeblieft niet met 50gram crea mixen, hoe goed je amfeta in eerste instantie ook is er blijft niks van over. Bovendien als je goed spul hebt willen mensen er altijd wel centje extra voor betalen.

Hoop dat je wat hulp hebt aan dit advies, maar waarschijnlijk zul je het allemaal leren door ervaring voordat je merkt dat ik gelijk heb :wink:
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#9
dan wordt je zeer zeker opgelicht jah. Als we het niet eens over me inkoop prijs hebben maar me verkoopprijs is ongeveer al de helft van wat u ervoor betaald. :wink:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#10
w00ps :openmouth: *edit*
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
DjTrips zei:
aan hoeveel koop jij uw speed (amfetamine) normaal ? omdat ik et mijne nogal duur vindt = 175 voor 25g...
Klik om te vergroten...

lolz dat is niet echt goedkoop nee haha xD
R
RaDaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Das omda de ex-wielrenners da hier produceren, en die worden dan nog keer opgepakt ook.


Dusja :smoke:
d
dimazLid
01-01-2024, 00:00
#13
in belgie is die prijs vrij normaal
S gaat hier makkelijk voor 10 of 15€ / gram de deur uit
alsjem groter koopt zakt hij niet al te snel tenzij je dealer al tijdje kent
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#14
serieus pls !!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."