#1
@Teebo
Nee, geen speed meer voor mij, al bijna 6 jaar nu.
Ben wel ongeveer van 16 tot 21 jaar een chronische Die Hard fuck it all up gebruiker geweest.
Ik denk wel dat ik kan zeggen dat ik alle hoogte's en laagte's heb gezien van de Junk manier van leven. Mijn tijd is voorbij maar datgeene wat ik geleerd heb deel ik graag met diegeene die het willen horen.
Dit forum is mijn therapie. En geloof me op speed had je me niet willen kennnen.
IK ben door mijn arbeidscontrolearts afgekeurd door een neurologische aandoening gekregen door het werken met vluchtige middelen.
Vandaar slaapgebrek, INSOMNIA, hoort er nu eenmaal bij denk ik.
En een kleine ... das enkel bij incidentieel gebruik.
Als je dag in dag uit neemt worden al die vervelende bijverschijnselen minder, naarmate je meer verslaafd word.
Nee, geen speed meer voor mij, al bijna 6 jaar nu.
Ben wel ongeveer van 16 tot 21 jaar een chronische Die Hard fuck it all up gebruiker geweest.
Ik denk wel dat ik kan zeggen dat ik alle hoogte's en laagte's heb gezien van de Junk manier van leven. Mijn tijd is voorbij maar datgeene wat ik geleerd heb deel ik graag met diegeene die het willen horen.
Dit forum is mijn therapie. En geloof me op speed had je me niet willen kennnen.
IK ben door mijn arbeidscontrolearts afgekeurd door een neurologische aandoening gekregen door het werken met vluchtige middelen.
Vandaar slaapgebrek, INSOMNIA, hoort er nu eenmaal bij denk ik.
En een kleine ... das enkel bij incidentieel gebruik.
Als je dag in dag uit neemt worden al die vervelende bijverschijnselen minder, naarmate je meer verslaafd word.