#1
hoe kan ik makkelijk afmeten zo vanuit het zakje, zonder lijntjes te leggen... ik wil graag 100 mg per keer... ik denk dan bijv. aan sleutelpuntjes enzo
die had ik bedacht... mar heb geen zin om het uit het zakje te halen... dacht misschien eheft iemand een tip, bijvoorbeed zoveel luciferkopjes ofzo... anders maar gewoon ljntjes leggen dus"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."