Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerbetering :) :)

Verbetering :) :)

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb dat dus niet met de nicotine wel met de speed en thc en alle andere drugssoorten.

nooit meer nicotine ....

:hearteyes:
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo allemaal
k wou even wat kwijt een periode trg kwam ik om hulp vragen hoe ik van mijn verslaving afkwam.
naar veel verdriet en knokken is het me gelukt,
ik heb een lief vriendinnetje gevonden (zelf ook speed verslaafs geweest)
maar ook al een paar maanden clean, zelf ben ik al 5 weken clean,
Ben weg gestapt bij mn zogenaamde vrienden,Na mn mening alleen mede gebruikers.. ben me gaan focusen op mn baan, heb thuis alles weer goed op de rit, aangemeld voor iris zorg gelderland,
mja nu komt t vervelende wat ik me dus afvraag,
Die drang van gebruiken heb ik nog wel,?aluds wel minder maar hij is er wel.. heb nog steeds t idee in mn achterhoofd over een TIJD kan t wel weer.. mja weet zelf ook dat t dan weer trg bij af is, t verlangen naar t wonder middel wat mij voor mijn gevoel dingen beter liet doen... alles beter kon bevatten voel me nu nutteloos normale dingen die ik eerst altijd wou doen, mn dagenlijks streven kan ik nu niet, ben voor me gevoel niet diezelfde als toen, + punt voel me wel gelukkiger en heb zelf wardering,, mja vraag me togh af of die drugs me altijd blijft volgen in me hoofd?
alvast bedankt
en laterSSSZzZ
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wordt steeds minder naarmate je het langer volhoud maar het zal altijd wel ergens in je zitten geef er gewoon niet aan toe. Helaas is dat lastiger als het klinkt. Terugvallen horen er ook vaak bij maar geef dan niet op en wees sterker als die trek naar drugs.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo vraag heb ik ook is gesteld.
Moet je even zoeken in drugs algemeen.
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey

Herkenbaar... Ik was 2 jaar geleden gigantisch aan de speed, op een zekere dag ben ik er gewoon mee genokt. Klinkt simpel en dat was het ook, zolang ik niet naar een dealer ging had ik het ook niet. Anyways, ik zou het noooooit meer nemen, toch bleef het zoals bij jou in mijn achterhoofd rondspoken, die nachten lang aan muziek werken.. En die gedachte heeft me weer aan de speed gebracht, terwijl ik wist dat ik het nooooit meer zou gebruiken. En eigenlijk is er niets veranderd, ik pak de draad weer schaamteloos op..

Ik wil je niet depressief maken hoor, maar net als met roken is het misschien wel iets wat je kan blijven achtervolgen. Een zelfde soort ding heb ik met roken gehad.. Njah...

Be carefull
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb twee jaar recreatief gebruikt en nu al zo'n twee jaar bijna niet meer. Ik heb af en toe nog steeds dat ik er zin in krijg en ik ben nooit verslaafd geweest. Dus ik denk dat je dat de rest van je leven wel blijft houden, maar waarschijnlijk in steeds mindere mate.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."