#1
Heyhey,
FF een kort vraagje:
Heb hier nog een peppilletje liggen van afgelopen weekend..
Heb t nu gewoon ergens in een kastje liggen.. maar waar moet ik het bewaren? in de vriezer? kan dat nog wel, aangezien het nu al bijna een week gewoon in het kastje ligt..
En hoelang kan ik het bewaren?
Alvast bedankt..
FF een kort vraagje:
Heb hier nog een peppilletje liggen van afgelopen weekend..
Heb t nu gewoon ergens in een kastje liggen.. maar waar moet ik het bewaren? in de vriezer? kan dat nog wel, aangezien het nu al bijna een week gewoon in het kastje ligt..
En hoelang kan ik het bewaren?
Alvast bedankt..
