Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heyhey, FF een kort vraagje: Heb hier nog een peppilletje liggen van afgelopen weekend.. Heb t nu gewoon ergens in een kastje liggen.. maar waar moet ik het bewaren? in de vriezer? kan dat nog wel, aangezien het nu al bijna een week gewoon in het kastje ligt.. En hoelang kan ik het bewaren? Alvast bedankt.."
"Okay, thanks! Dan laat ik em er lekker liggen"
"Ik heb dat ook alleen als ik wat meer heb gehad.. De laatste x dat ik het had was op Xclusive.. ik was hem echt dood aan het spacen op de lasers.. op een gegeven moment leek het alsof ik op een trap stond.. de mensen voor me stonden hoger, en de mensen achter me stonden lager.. Toen stonden ineens de lasers stil, en leken het net trapleuningen! Nouja.. ik had wel even zin om ergens op te leunen.. en naja.. dat ging dus niet echt"
"Heerlijk he!!! Leuk report! Alleen zo lekker als de eerste keer, zal het nooit meer worden.."
"Ik heb daar dus ook last van.. Bij mn laatste feestje keek ik de volgende dag in de spiegel, was mn hele voortand beschadigd.. helemaal scheef en scherp.. Heb het maar laten vijlen bij de tandarts Maargoed, erg kut dus! hoe werkt dat dan met dat magnesium?"