was dubbel geplaatst,
zie hieronder
zie hieronder
speedkills zei:ik ken dat probleem,
is strontvervelend, zijn er een aantal mensen opgepakt/razzia door de kit, wordt de rest paranoia, ligt de verkoop plat.
Andere zooi is wel makkelijk te krijgen, mn coke, maar een beetje goede kwaliteit-pep, ho maar...
zit je een aantal weken zonder, of op klotespul...
heb het momenteel, ik leef dus met je mee![]()
Trust.Few zei:Tegenwoordig is de kwaliteit vrij verschillend heb ik gemerkt,en ook kwestie aan goeie te geraken,vooral Antwerpen en omstreken blijkt een probleem,wacht al 2 weken op bestelling en telkens duiken er problemen op,wordt stilaan frustrerend als je je zinnen ergens op zet en je met niks naar huis kan gaan!Is er een schaarste ofzo![]()
![]()

DjTrips zei:héy man, niet gehoord ? amfetamine bomen zijn op
kwaliteit kan verschillen DEUH, je kan zoveel rotzooien met speed als je wilt als je weet dat mensen het toch kopen...
lysergine25 zei:DjTrips zei:héy man, niet gehoord ? amfetamine bomen zijn op
kwaliteit kan verschillen DEUH, je kan zoveel rotzooien met speed als je wilt als je weet dat mensen het toch kopen...
Daarom moet je zorgvuldig inkopen ....
Trust.Few zei:Tegenwoordig is de kwaliteit vrij verschillend heb ik gemerkt,en ook kwestie aan goeie te geraken,vooral Antwerpen en omstreken blijkt een probleem,wacht al 2 weken op bestelling en telkens duiken er problemen op,wordt stilaan frustrerend als je je zinnen ergens op zet en je met niks naar huis kan gaan!Is er een schaarste ofzo![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."