Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed probleem?

Speed probleem?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
was dubbel geplaatst,
zie hieronder
s
speedkillsLid
ik ken dat probleem,
is strontvervelend, zijn er een aantal mensen opgepakt/razzia door de kit, wordt de rest paranoia, ligt de verkoop plat.
Andere zooi is wel makkelijk te krijgen, mn coke, maar een beetje goede kwaliteit-pep, ho maar...
zit je een aantal weken zonder, of op klotespul...
heb het momenteel, ik leef dus met je mee :smilingimp:
D
DjTripsLid
speedkills zei:
ik ken dat probleem,
is strontvervelend, zijn er een aantal mensen opgepakt/razzia door de kit, wordt de rest paranoia, ligt de verkoop plat.
Andere zooi is wel makkelijk te krijgen, mn coke, maar een beetje goede kwaliteit-pep, ho maar...
zit je een aantal weken zonder, of op klotespul...
heb het momenteel, ik leef dus met je mee :smilingimp:
Klik om te vergroten...

tis toch logisch dat ze paranoia worden ? met grote hoeveelheden ga je een mooie tijd de bakkes en betaal je een superboete, dan denken ze effe niet aan verkoop...
s
speedkillsLid
ja en..?

is toch vervelend, of niet dan?
f
fredske1985Lid
Trust.Few zei:
Tegenwoordig is de kwaliteit vrij verschillend heb ik gemerkt,en ook kwestie aan goeie te geraken,vooral Antwerpen en omstreken blijkt een probleem,wacht al 2 weken op bestelling en telkens duiken er problemen op,wordt stilaan frustrerend als je je zinnen ergens op zet en je met niks naar huis kan gaan!Is er een schaarste ofzo :confused: :cry:
Klik om te vergroten...

er is wel degelijk een probleem voorlopig om aan degelijke te geraken, laatste pakje van me was ook goedkope brol, maar net genoeg om toch een week vol te houden op verlof :mrgreen:
L
Lid 4970Lid
Tegenwoordig is de kwaliteit vrij verschillend heb ik gemerkt,en ook kwestie aan goeie te geraken,vooral Antwerpen en omstreken blijkt een probleem,wacht al 2 weken op bestelling en telkens duiken er problemen op,wordt stilaan frustrerend als je je zinnen ergens op zet en je met niks naar huis kan gaan!Is er een schaarste ofzo :confused: :cry:
D
DjTripsLid
héy man, niet gehoord ? amfetamine bomen zijn op :angry:

kwaliteit kan verschillen DEUH, je kan zoveel rotzooien met speed als je wilt als je weet dat mensen het toch kopen...
l
lysergine25Lid
DjTrips zei:

kwaliteit kan verschillen DEUH, je kan zoveel rotzooien met speed als je wilt als je weet dat mensen het toch kopen...
Klik om te vergroten...

Daarom moet je zorgvuldig inkopen ....
D
DjTripsLid
lysergine25 zei:
DjTrips zei:

Klik om te vergroten...

Daarom moet je zorgvuldig inkopen ....
Klik om te vergroten...

of stoppen met speed of drugs
D
Deep BlueLid
Trust.Few zei:
Klik om te vergroten...

meende da? ik woon ook in omstreken antwerpen, en kan gemakkelijk en suupergoeie fixxen
(zeer weinig personen tussen de bron en ik)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."