Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsScoren op straat

Scoren op straat

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren uitgeweest. Wilde neti dat mijn bekenden iets ozuden doorhebben, dus uiteindelijk maar gekozen voor een goede snorkel in beide neusgaten

BUZZY, tnx voor de tip van het bankbiljet. Heb mn 100 kronerbiljet lekker diep in mn neusgetoken...veel relaxter dan direct je neus boven de pep :smoke:

Maar goed, na een uurtje zaten we in een cafe en had ik, voor het eerst, de neiging op zoek te gaan naar meer. Paar keer naar de wc gegaan om iemand te vragen of ie iets kon regelen. Helaas niet op de wc op die momenten. Het er toen amar bij gelaten.

Verder de hele nacht staan dansen, helemaal uit mn bol op ISIS (tja je meto wat he) Moest u en dan echt bijkomen omdat mn hart als een gek tekeer ging... had geen idee dat je je ook op pep alleen goed kan vermaken... voor herhaling vatbaar :beer:
F
Frances.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ghehe, sounds like fun.
Heel veel mensen denken dat je pep per sé met iets anders moet combineren, maar in z'n eentje is het ook prima lol.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoe vraag je zoiets: gewoon relaxt van:

"he, weet je hoe ik hier aan pep kan komen?" :mrgreen:
F
Frances.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahah, ja, dat vraag ik me op zich ook wel af.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Enesteene zei:
BUZZY, tnx voor de tip van het bankbiljet. Heb mn 100 kronerbiljet lekker diep in mn neusgetoken...veel relaxter dan direct je neus boven de pep
Klik om te vergroten...

Amateur :grin:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
hahahaha :beer: was eigenwijs, dacht laat ik t es op mn eigen wijze doen... maar n bljet is wel zo lekker

maar eh lullo, help me ff met mn vraag :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
je moet niet op straat gaan scoren gekkie :tongueout:
krijg je alleen maar probleme van
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#8
in een cafe bedoel ik daarmee eigenlijk :beer:

poblemen such as... :confused:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#9
Enesteene zei:
hahahaha :beer: was eigenwijs, dacht laat ik t es op mn eigen wijze doen... maar n bljet is wel zo lekker
Klik om te vergroten...

Briefgeld zitten vet veel bacteriën aan, die wil je niet in je neus hebben. Gebruik liever een treinkaartje ofzo :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Enesteene zei:
in een cafe bedoel ik daarmee eigenlijk :beer:

poblemen such as... :confused:
Klik om te vergroten...
hahaha
mjah een feestje/discotheek, ok
maar een cafe :tongueout:
gewoon iemand zoeken met grote ogen en een klapperkaak
hey, ken jij toevallig nog iemand met pep op pillen
en tadaaaa
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#11
nou ja, was neti de eerste de beste tent natuurlijk :mrgreen:

heb nog voor een ker en dan ben ik out of pep :cry:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Enesteene zei:
nou ja, was neti de eerste de beste tent natuurlijk :mrgreen:

heb nog voor een ker en dan ben ik out of pep :cry:
Klik om te vergroten...
:P voortaan zorge dat je genoeg bij je hebt
M
MrWitteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je kan het beste gewoon je eigen snuifbuis hebben. Weet je zeker dat je er in ieder geval geen gekke dingen aan overhoud.

scoren op straat: of het nou echt op straat is of in een cafe of discotheek is maakt niet uit. Kijk uit met wie je aanspreekt, Je weet nooit of iemand een man der wet is.

Mij is het een keer overkomenin een megadancing in belgie. Ik had al aan een aantal gasten gevraagd voor speed, coke en pillen. Ik had de speed en pillen in mn zak, alleen de coke nog niet.

Op een gegeven moment komt er een gozer naar me toe en vroeg mij of ik wat nodig had. Ja zei ik toen: 2 grammetjes Coke. We wilden net de overdracht doen en werd ik in mn kraag gevat. Politie, Fuck dacht ik toen.

De gozer van wie ik kocht bleek undercover te zijn.

Heb mn dope moeten inleveren, de hele nacht ondervraagt van wie ik kocht. Maar ik naai niemand, iedereen moet zn poen kunnen verdienen, ja toch.

Mn strafeis luidde: 6 maanden zitten , wel hele hoge strafeis.
mn uitspraak luidde: Zaak geseponeerd, reden was beetje vreemd te weinig cellen en de hoeveelheid was meer voor eigen gebruik.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wow das wel geluk hebben man!

Maar jij zegt dus dat die man jou aansprak of je iets wilde kopen?
Zo ja: dat mag dus niet, dat is uitlokking en uitlokking is illegaal. De politie mag zoiets niet doen, iig niet in NL. In Belgenland weet ik niet hoe t zit.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sowieso dat ze je daar al voor oppakken. Maarjah ik heb 1x op straat gekocht en nooit weer dus.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Laatst zat ik in Arnhem op een muurtje met Serenity. Komt er ineens een verlepte junk naar ons toe met de vraag of we ergens speed kunnen regelen. Omdat we niks bij ons hadden klonk er vrij snel een 'nee'. Nu had ik op dat moment een grote zak snoepjes bij me, en is Serenity nog met een smartie naar die gozer toegelopen. De blik van die gast, op het moment dat dat lieve blonde meisje hem xtc gaf, onbetaalbaar!
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#17
denk dat dat undercover wel een beetje meevalt in normale tenten, ennuh, moet snel n dealer hebben, dan heb ik dat gedoe niet

kwam net al weer in de verleiding in de supermarkt, maar god dat die gast haast had :beer:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wonen jullie ook in Arnhem? :grin:

Wel superaardig dat je je snoepies zomaar weggeeft aan zo iemand :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
DreamWeaver zei:
Laatst zat ik in Arnhem op een muurtje met Serenity. Komt er ineens een verlepte junk naar ons toe met de vraag of we ergens speed kunnen regelen. Omdat we niks bij ons hadden klonk er vrij snel een 'nee'. Nu had ik op dat moment een grote zak snoepjes bij me, en is Serenity nog met een smartie naar die gozer toegelopen. De blik van die gast, op het moment dat dat lieve blonde meisje hem xtc gaf, onbetaalbaar!
Klik om te vergroten...

lol
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#20
DreamWeaver zei:
Laatst zat ik in Arnhem op een muurtje met Serenity. Komt er ineens een verlepte junk naar ons toe met de vraag of we ergens speed kunnen regelen. Omdat we niks bij ons hadden klonk er vrij snel een 'nee'. Nu had ik op dat moment een grote zak snoepjes bij me, en is Serenity nog met een smartie naar die gozer toegelopen. De blik van die gast, op het moment dat dat lieve blonde meisje hem xtc gaf, onbetaalbaar!
Klik om te vergroten...

Hahaha, mooi was dat ja. Paar uur later hoorden we een ambulance :rolleyes: :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."