#1
Ik ben gewoon onder de indruk van de tekst ...
Daar kunnen wij als speedfreaks iets van leren.
Stonie
Daar kunnen wij als speedfreaks iets van leren.
Stonie
elstinkydermeister zei:moet ik niet lang over nadenken: het is typische onzin uitgekraamd door een speedfreak![]()

MrWitte zei:Hoe minder je pakt , des te meer wil je uit eindelijk.
Je blijft kleine beetjes pakken bv met een bullit.
Zo kun je het ook opvatten.....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."