01-01-2024, 00:00#2ik ga wel voorzichtig zijn en met een klein lijntje beginnen, want ik wil niet de muren opkruipen vd zenuwen of angst. Als ik nu om 9h een lijntje neem ga ik danvannacht kunnen slapen?
01-01-2024, 00:00#4nou ik heb dus al drie zéér kleine lijntjes genomen en buiten het feit dat ik wat frisser ben voel ik niet veel, lastig is ook dat ie zo plakt en dat de brokken in mijn neus blijven hangen...hoeveel tijd laten jullie gemiddeld tussen twee lijntjes? ik heb nu de tip gekregen hem even te verwarmen tot ie droger is ga da eens proberen
01-01-2024, 00:00#5lol, laat t drogen en ga hakken tot t poeder is. En het hangt echt allemaal van de sterkte van je pep af, dit kan je voor jezelf het beste bepalen.
01-01-2024, 00:00#6wel bij 1 laten heh mijn eerste keer ging ik maar door...spijt komt later wel hahaha