Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed combineren

Speed combineren

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben wel fan van speed en ghb :hearteyes:
p
psijkadellikLid
01-01-2024, 00:00
#2
GOEienacht ik heb zojuist een halfgrammetje speed gedaan,gevolgd door een heerlijk pilletje XTC of vier ên og een paar trekskes salvia nu voel ik mij actief,koud,warm,loom heb er een half uur over gedaan om pc te vinden en aan te krijgen en verscheidene kere paswoord trug moeten opvragen maar dat is het minst het vanmijn zorgen wantt ik heb last van mijn kake ze sta ma na ene kant en ik kan nie het bewege zeer lasig om te drine,roke etc he krijg ik dit los btW en wat isdit isdit door het mengen fzo? wat vinden jullie,speed mengen met andere drug of niet?
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
psijkadellik zei:
GOEienacht ik heb zojuist een halfgrammetje speed gedaan,gevolgd door een heerlijk pilletje XTC of vier ên og een paar trekskes salvia nu voel ik mij actief,koud,warm,loom heb er een half uur over gedaan om pc te vinden en aan te krijgen en verscheidene kere paswoord trug moeten opvragen maar dat is het minst het vanmijn zorgen wantt ik heb last van mijn kake ze sta ma na ene kant en ik kan nie het bewege zeer lasig om te drine,roke etc he krijg ik dit los btW en wat isdit isdit door het mengen fzo? wat vinden jullie,speed mengen met andere drug of niet?
Klik om te vergroten...

Gelukkig kun je wel goed typen! :grin:

Harddrugs door elkaar gebruiken is natuurlijk slecht (1 soort harddrugs gebruiken is al slecht! Maar ja, wel lekker zo af en toe! ), maar kan wel. Alleen is niet elk lichaam het daar mee eens. Ga anders even rustig liggen.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik combineer keta vaak met pep
m
maare dusLid
01-01-2024, 00:00
#5
halfe gram pep + na 1 uur een portie goede paddo's
das zooo verschrikkelijk lekkerrr :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb in het verleden vaak speed gebruikt in een combi met xtc/mdma. Inmiddels ben ik niet meer zo van de pilletjes en kristalletjes, word er toch alleen maar sloom, gaperig en supervaag van. Na het zoveel gedaan te hebben, reageert mijn lichaam er gewoon niet meer op zoals je zou verwachten. Dat was ook de reden dat ik er destijds speed bij ben gebruiken, maar nu hou ik het enkel alleen nog maar bij speed. Dat werkt tenminste wel goed en lekker bij mij. Ik heb overigens ook verschillende keren gelezen dat de combinatie van xtc en speed samen juist nog extra schade aan je hersenen kan geven. Om die reden kijk ik nu ook wel extra meer uit met deze combi.

Wel combineer ik speed vaak met alcohol (dat mag dan wel overal legaal te koop zijn, alcohol is ook een harddrug vind ik!). Ook niet echt verstandig, omdat je niet echt voelt dat je dronken wordt, waardoor je meer drinkt dan gewoonlijk en je lichaam zo dus ook nog meer klappen te verwerken krijgt. Daarnaast loop je ook nog eens het risico om hierdoor een alcoholgewenning/verslaving op te lopen. Ik persoonlijk val er uiteindelijk wel sneller en makkelijker van in slaap en dus drink ik graag wodka's en/of wijntjes tijdens speed. Daar komt bij dat ik daarbuiten eigenlijk haast niets drink (gemiddeld drie/vier glazen per week) en speed zelf doe ik ook nog maar een paar keer per maand. In mijn geval vind ik het dus niet zo'n risico om eens wat meer te drinken tijdens peppen. Maar goed, voor iemand die buiten speed om ook stevig drinkt, of voor iemand die vaker speed gebruikt dan ik en daarbij wil drinken, is het om bovengenoemde redenen niet echt aan te raden...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."