Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaar zijn de bommetjes-droppers?

waar zijn de bommetjes-droppers?

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
alleen bommetjes...
ik snuif niet...
geen maagklachten gehad...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn favo is gewoon lekker snuiven, maar van het laatste beetje neem ik meestal een bommetje omdat het dan teweinig is voor een lijntje. Maar wat ik dus wou zeggen is dat ik ook nooit last heb van me maag :mrgreen:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik het alleen in capsules, en heb daarbij eigemlijk nooit last van mijn maag...behalve oudejaarsdag, toen heb ik rond 10 am twee caps met 250 mg op, en had toen toevallig 's aonds laat (na 12 uur) last van brandend maagzuur....of het iets met elkaar te maken heeft, I don't know :)

Hemi
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bommetjes krijg je toch ook (minder) puisten van ?
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik neem mijn pep al 10 jaar bijna alleen in bommetjes, en eigenlijk nooit last van mijn maag, behalve als ik slecht/erg vet of te weinig gegeten heb, maar dan krijg ik zonder pep ook vaak last van me maag hoor.
Een rennie doet wonderen bij brandend maagzuur.
Ik lees wel eens dat pep/pillen beter werken op een lege maag, maar ik eet liever goed vantevoren, een lekker bord pasta met vlees en groente, en als toetje nog meer pasta, maar dan in capsule, ga ik de hele nacht aperelaxed. :smoke:
Alcohol, das pas slecht voor je maag...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
een bom op een lege maag slaat aanzienlijk beter in .....

of het minder schadelijk is weet ik niet.

:wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
een bom op een lege maag slaat aanzienlijk beter in .....

of het minder schadelijk is weet ik niet.

:wave:
Klik om te vergroten...

Een bom op je lege maag is een flinke klap voor je maagwand Stonie.... Het beste is om toch wel iets te eten, of veel melk te drinken van te voren. Dit verkleint de kans op een maagzweer, of in het allerergste geval een maagperforatie (in het laatste geval betekent het wel dat je dan wel heel vaak bommen moet slikken op je nuchtere maag, maar toch....).
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ja ik besef dat een bom op een lege maag flink inbrandt ...

:mrgreen:

maar goed, drugs is nooit goed behalve LSD !!

:hearteyes:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#9
zijn er hier mensen die ALS ze speed gebruiken altijd een bommetje ?pakken en nooit snuiven ? zoja zeg dan eens hoj en vertel of je al last ondervind aan je maag?

grtz E
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Keer bom met vloeitje gedaan dat was niet echt lekker op me maag.
Capsules daar in tegen,ging het wel goed.Geen last gehad. :)

Bomdroppers,zitten in oorloggebieden.
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#11
mmh als ik een bommetje drop voel ik mijn maag meestal niet zogauw hij begint te werken, dan heb ik daar geen last van :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ekster ... nog gefeliciteerd met je meerdere nominaties ....

Heb je vragen ... ik ben de Uber Bommer.

:mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drop acid, not bombs. (inkoppertje)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
drop dead or inject anal

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."