#1
alleen bommetjes...
ik snuif niet...
geen maagklachten gehad...
ik snuif niet...
geen maagklachten gehad...


lysergine25 zei:een bom op een lege maag slaat aanzienlijk beter in .....
of het minder schadelijk is weet ik niet.
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."