Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSoorten Speed

Soorten Speed

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
100 mg is genoeg ... ze testen eerst de mdma dus een week kan iets langer zijn.
Ik heb ooit is zo'n pep gehad die verkleurde, was wel zuiver maar heel zwak.

18% amfetamine.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet dat kleur niets zegt over kwaliteit van speed, maar ik vraag me af of het volgende iemand bekend voorkomt.

Normaal gezien heb ik het laatste jaar ongeveer altijd dezelfde goeie witte pasta speed gekocht bij mn dealer. Nooit problemen mee gehad, perfect spul, bijna geen afkick, maar sinds kort heeft hij andere. Ook witte pasta als ik m koop. Maar als ik hem ff laat drogen en lijnen van ga leggen, verkleurt hij naar geel. knalgeel. Hij is ook bijlange niet zo goed als ik gewoon ben, ik ben er gewoon wat wakkerder van, maar geen speedrush. Hij brandt enorm veel meer, geeft geweldig grote pupillen na amper 2 lijnen, en zorgt voor een geweldig harde afkick de dag nadien. Daarbovenop krijg ik er ongezien veel huiduitslag van op handen en voeten, iets wat ik bij de vorige ook niet had.Volgens mij is dit goedje nog niet eens verwant aan speed. Is er iemand die vooral dat geel worden kan verklaren, want het is iets wat ik nog nooit gezien heb.

Via http://www.drugs-test.nl ben ik van plan om m te laten testen. Kan ik als Belg in Nederland speed gaan laten testen, en wat kost het, want dat vind ik niet terug op de site.

thx.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet niet of ze het beleid hebben alleen voor nederlanders te testen, maar aangezien het anoniem gebeurt, zou het toch moeten lukken als je je accent een beetje probeert te verbergen :wink:
Het kost niets, behalve de speed die je in moet leveren. Er staat 100mg op de website, maar het buisje dat ze daar ter plaatse vullen en opsturen gaat eerder 200mg in. Stelt nog niets voor natuurlijk, maar bij coke of keta begint het te tellen :) Nadat je het ingeleverd hebt kun je een week later bellen voor de uitslag.
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geel kan (hoeft niet) duiden op resten zwavelzuur, dan is ie niet goed gewassen, en dat brand idd als de hel ja.
Dat krijg je als amateurs met nauwlijks kennis van chemie in een bijkeukentje wat in elkaar gaan klooien.
Er zit dan vast nog veel meer troep in die er niet in hoort, niet meer gebruiken en ff laten testen zou ik zeggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."