Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde rush is weg

de rush is weg

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
jo

als je regelmatig gebruikt , is hjet dan normaal dat je na een tijdje
DE rush niet meer krijgt ? het babbelen , het veel willen roken , etc...
bij regelmatig gebruik bedoel ik 1 of 2 lijntjes per dag.
of ben ik dan gewoon caffeine aan het snuiven ?
heb wel hartklopingen , en ietsje wakkerdermaar voor de rest...
als ik in men bed ga slaap ik direct :confused:

thx
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewenning ?
Had je het eerst wel met diezelfde pep ?

Met dagelijks gebruik gaat het rap ja,ik moest toen ook veel meer nemen.Maar rush lukte nog wel redelijk,maarja ik heb maar 2 weken ofzo dagelijks gebruikt.

Laat je speed is testen gewoon,kost maar 100 mg..
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien je lijntjes wat groter maken? 1 0f 2 lijntjes per dag is inderdaad wel regelmatig gebruik, maar niet erg veel over de dag genomen. Daar kun je best snel gewenning van krijgen denk ik...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
uhu zei:
jo

als je regelmatig gebruikt , is hjet dan normaal dat je na een tijdje
DE rush niet meer krijgt ? het babbelen , het veel willen roken , etc...
bij regelmatig gebruik bedoel ik 1 of 2 lijntjes per dag.
of ben ik dan gewoon caffeine aan het snuiven ?
heb wel hartklopingen , en ietsje wakkerdermaar voor de rest...
als ik in men bed ga slaap ik direct :confused:

thx
Klik om te vergroten...

Laat die troep dan eerst testen
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
uhu zei:
als je regelmatig gebruikt , is hjet dan normaal dat je na een tijdje DE rush niet meer krijgt ? het babbelen , het veel willen roken , etc...
bij regelmatig gebruik bedoel ik 1 of 2 lijntjes per dag.
Klik om te vergroten...
Je moet steeds meer nemen wil je de rush blijven voelen...

uhu zei:
Of ben ik dan gewoon caffeine aan het snuiven ? heb wel hartklopingen , en ietsje wakkerdermaar voor de rest... als ik in men bed ga slaap ik direct :confused:
Klik om te vergroten...
Zou ook een optie zijn.

Hop hop hop zo naar je nieuwe job! http://www.drugs-test.nl/
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja , maar als ik bvb grote lijne leg (3x groter dan nrm)
dan voel ik wel iets anders , maar niet HET
dan voel ik me raar .
persies of ik ben groter(soort hooger hangen gevoel)
en ben ik zeer on geconcentreerd en hoor ik bijna niet wat ze zegge tegen me

het laten testen doe ik niet , woon in BE.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
uhu zei:
ja , maar als ik bvb grote lijne leg (3x groter dan nrm)
dan voel ik wel iets anders , maar niet HET
dan voel ik me raar .
persies of ik ben groter(soort hooger hangen gevoel)
en ben ik zeer on geconcentreerd en hoor ik bijna niet wat ze zegge tegen me

het laten testen doe ik niet , woon in BE.
Klik om te vergroten...

Klinkt als cafeine...
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nick de Neger zei:
uhu zei:
als je regelmatig gebruikt , is hjet dan normaal dat je na een tijdje DE rush niet meer krijgt ? het babbelen , het veel willen roken , etc...
bij regelmatig gebruik bedoel ik 1 of 2 lijntjes per dag.
Klik om te vergroten...
Je moet steeds meer nemen wil je de rush blijven voelen...

uhu zei:
Of ben ik dan gewoon caffeine aan het snuiven ? heb wel hartklopingen , en ietsje wakkerdermaar voor de rest... als ik in men bed ga slaap ik direct :confused:
Klik om te vergroten...
Zou ook een optie zijn.

Hop hop hop zo naar je nieuwe job! http://www.drugs-test.nl/
Klik om te vergroten...

tis hier niet zo dat iedereen vaste dealers heeft , de speed zelf is ook soms anders bij die 1ne zelfde dealerdusja
als je dan altijd moet laten testen:confused:
als ik het krijg is het wel altijd pasta , heb nooit droge (wil ik ook niet)
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je rijdt even de grens over, en laat het in NL testen. Dat doe ik tenminste..mijn laatste twee sample's; 1x 10%, 1x 70% (Dex)...Je mag dus raden welke ik pak :rolleyes:

Hemi
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb geen auto , en woon nog thuis :wink:
dus dat zal niet gaan :(
vanavond heb ik andere.
laat wel iets achter of bij deze de rush wel opkomt :wink:
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#11
jep. helaas volkomen normaal..
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#12
dan heb je slechte shit..:) heb t ook paar keer ff gehad.. maar later had ik weer terwijl ik eerder meer deed dan minder.. dus kwaliteit is bagger..

praten roken etc. nog steeds allemaal en rush is er ook nog heb ik wel meer voor nodig maar is er wel..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."