Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAmfetamine bewaren...

Amfetamine bewaren...

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
ho4xLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik heb rondgezocht op het forum maar kon helaas niks vinden. Mocht ik iets over het hoofd hebben gezien, PB me en ik zal deze topic verwijderen.

Ik zou graag informatie willen hebben hoe ik het best mijn pep kan bewaren... Ik hoor verschillende manieren maar weet nou niet wat de beste manier is. In de vriezer? Koelkast? of gewoon in de kamer op kamertemperatuur?

Want ik hoorde zodra ik het niet koel bewaar. kan de kwaliteit achteruit gaan en de werking dus minder worden. Waar ik natuurlijk niet op zit te wachten :P Omdat het zal vervloeien ofzo?

Gegroet,
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb je met je neus gezocht ofzo?
h
ho4xLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
heb je met je neus gezocht ofzo?
Klik om te vergroten...

Voor jou een vraag voor mij een weet.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja dus
h
ho4xLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gevonden.

Maar toch wel jammer dat sommige mensen bijdehand willen zijn en niet eventjes iemand op weg willen helpen. Het is toch volgens mij, een community board. Elkaar dingen vertellen en helpen, niet afkraken. Maar dat is mijn mening :wink:

Greets,
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
ho4x zei:
Gevonden.

Maar toch wel jammer dat sommige mensen bijdehand willen zijn en niet eventjes iemand op weg willen helpen. Het is toch volgens mij, een community board. Elkaar dingen vertellen en helpen, niet afkraken. Maar dat is mijn mening :wink:

Greets,
Klik om te vergroten...

gewoon ff wat beter kijken is wel makkelijk...

als je hier wat langer zit wordt je vanzelf moe van dit soort topics
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Naar mijn weten werkt de zoekfunctie vrij nauwkeurig op dit forum....
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ho4x zei:
Gevonden.

Maar toch wel jammer dat sommige mensen bijdehand willen zijn en niet eventjes iemand op weg willen helpen. Het is toch volgens mij, een community board. Elkaar dingen vertellen en helpen, niet afkraken. Maar dat is mijn mening :wink:

Greets,
Klik om te vergroten...

je zoekt met je verstopte neus das wel duidellijk.
op een forum hoor je eerst zorgvuldig te zoeken !!!

als je dan betrapt wordt dat je een luie donder bent dan krijg je inderdaad een lawine opmerkingen.

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=13 ... =strijkzak
h
ho4xLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat weet ik, host zelf ook enkele forums. Maar via de huidige zoekfunctie werd ik niet zelf snel wijzer ervan. De reden waarom is me nu duidelijk, zocht via mn iphone Safari browser met aangepaste functies. Kwam er pas achter toen ik eventjes keek via mijn eigen pc. Excuses.

Gegroet,
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
weet je het nu ?

das belangrijker anders droogt je versneden bagger te snel uit LOL

:wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
het handboek is bij deze aangepast zodat iedereen daarin kan lezen hoe je je pep moet bewaren....

Koop online een strijkzak, knip deze op maat en strijk deze goed dicht, zuig hem eventueel goed vacuum.
De pep is nu onbeperkt houdbaar en geurvrij te vervoeren. Stop de zak in een koele plek of vriezer.
Er is geen betere manier !! Pep die uitdroogt verliest ook wat power.


succes
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=13 ... =strijkzak
Klik om te vergroten...

heheh. Nooit gedacht dat er resultaten zouden zijn als je zoekt op "strijkzak"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."