Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb rondgezocht op het forum maar kon helaas niks vinden. Mocht ik iets over het hoofd hebben gezien, PB me en ik zal deze topic verwijderen. Ik zou graag informatie willen hebben hoe ik het best mijn pep kan bewaren... Ik hoor verschillende manieren maar weet nou niet wat de beste manier is. In de vriezer? Koelkast? of gewoon in de kamer op kamertemperatuur? Want ik hoorde zodra ik het niet koel bewaar. kan de kwaliteit achteruit gaan en de werking dus minder worden. Waar ik natuurlijk niet op zit te wachten :P Omdat het zal vervloeien ofzo? Gegroet,"
"SperSIZEboon zei: heb je met je neus gezocht ofzo? Klik om te vergroten... Voor jou een vraag voor mij een weet."
"Gevonden. Maar toch wel jammer dat sommige mensen bijdehand willen zijn en niet eventjes iemand op weg willen helpen. Het is toch volgens mij, een community board. Elkaar dingen vertellen en helpen, niet afkraken. Maar dat is mijn mening Greets,"
"Dat weet ik, host zelf ook enkele forums. Maar via de huidige zoekfunctie werd ik niet zelf snel wijzer ervan. De reden waarom is me nu duidelijk, zocht via mn iphone Safari browser met aangepaste functies. Kwam er pas achter toen ik eventjes keek via mijn eigen pc. Excuses. Gegroet,"