Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe meenemen naar testen / hoeveel komt er uit een bullet?

hoe meenemen naar testen / hoeveel komt er uit een bullet?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
couldbeworse zei:
Ok, bedankt voor jullie reacties!

Ik ging er wel vanuit dat ze het op ongeveer zo'n manier zouden doen bij het testcentrum, maar ben er nog nooit geweest en vroeg het me dus ff af voor de zekerheid. Of dat 100 mg, of 200 mg is maakt me ook niet zoveel uit hoor.

Ook bedankt voor de indicatie, zo weet ik iets beter wat ik tot me neem. Ook als ik straks naar het centrum ga, toevallig ook in eindhoven, kan ik kijken wat ik nog over heb na hun inname van x aantal mg (ff vragen) en dan weet ik dus misschien ook ongeveer hoeveel ik over heb.
Ik moet eigenlijk idd een weegschaal kopen, misschien 1tje op 0,01 g nauwkeurig, want op de mg nauwkeurig is volgens mij een stukje duurder en ik wil daar eigenlijk niet zo veel geld aan uit geven. (kwestie van prioriteiten hehe ik weet het..)
Klik om te vergroten...
www.weegschaalboer.nl heeft weegschalen vanaf 0,01 gram voor kleine prijsjes. Die van mij weegt 0,01 gram en kostte 13,-

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
c
couldbeworseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dames en heren, koeken en peren,

Ik hou af en toe wel van wat pep, maar ben niet erg ervaren en weet niet zo goed hoeveel een gram of aantal milligrammen precies is. Gebruik op het oog gaat wel ok maar ik zou graag wat beter willen weten met welke hoeveelheden ik zit te spelen, maar heb geen weegschaal.
Vandaar dat ik 2 (wellicht domme) vragen heb waarvan ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden, bvd!

1. Ik heb wat pep en wil het goedje graag laten testen. Ik heb gezien dat ik hiervoor 80 mg in moet leveren, en dat er niet getest word voor mensen die met meer dan 1 gr. langskomen. Wordt er 80 mg. uit het sealtje genomen dat ik meeneem (zolang dit niet meer is dan 1 gr.), of wordt mijn hele sample ingenomen zolang het niet meer is dan. M.a.w., wordt de benodigde 80 mg. terplekke afgewogen en krijg ik de rest terug?

2. Weet iemand misschien hoeveel mg. er bij 1 dosis uit zo'n bullet snuiver komt? Ik heb er 1 en denk dat dit misschien de makkelijkste manier is om enige indicatie te krijgen van volume/gewicht bij speed. Misschien dat iemand een weegschaal en een bullet heeft en dit dus zo even uit kan vinden? Anders kan iemand misschien een (nauwkeurig dan wel ruwe) schatting geven waar ik mee verder kan, bijv. een lijntje ter grote van .... is +/- x mg.

Alvast bedankt en rustig aan!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan niet antwoorden over een bullit, wel over het testcentrum.

Ze zijn relaxte mensen (in eindhoven iig) en gaan echt niet moeilijk doen als er iets meer dan een gram in je sealtje zit.

Je kunt inderdaad gewoon een sealtje inleveren waarin je zelf al wat gedaan hebt, dan sturen ze dat zo op in de verpakking die jij brengt. Als je echter een sealtje hebt met een gram erin (en ik ben ervan overtuigd ook als er 2 gram in zit, maar het is zowieos makkelijk genoeg om te zorgen dat ergens tussen de 0,2 en 1 gram is lijkt me, theelepel should work) dan kun je ze gewoon vragen eruit te halen wat ze nodig hebben. Ze wegen dat niet, ze hebben daarvoor een inimini buisje met een streepje erop. Als ze tot dat streepje vullen hebben ze volgens mij 150-200 mg, maar dat lijkt me zon punt niet toch?, spul kost toch bijna niets.

Ruwe schatting, een gemiddelde lijn zoals ik veel mensen die zie leggen is een kleine 100mg. Het gaat dan over een lijn van een cm of 6, en een milimeter of 3 doorsnee, goed gedroogd luchtig poeder.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#4
couldbeworse zei:
M.a.w., wordt de benodigde 80 mg. terplekke afgewogen en krijg ik de rest terug?

2. Weet iemand misschien hoeveel mg. er bij 1 dosis uit zo'n bullet snuiver komt? Misschien dat iemand een weegschaal en een bullet heeft en dit dus zo even uit kan vinden? Anders kan iemand misschien een (nauwkeurig dan wel ruwe) schatting geven waar ik mee verder kan, bijv. een lijntje ter grote van .... is +/- x mg.
Klik om te vergroten...

1. Jup! Ze vullen een soort ienimieni-trechtertje met zo'n 80-100mg van je zakje. Ook doen ze ter plekke meteen een test om te kijken of er sowieso wel amfetamine aanwezig is.

2. Geen idee wat een bullet is. En weet ook niet hoe groot een lijn moet zijn. Ik zelf snuif niet. Maar koop gewoon weegschaaltje bij de smartshop, dan ben je er zeker van!

Succes!
c
couldbeworseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok, bedankt voor jullie reacties!

Ik ging er wel vanuit dat ze het op ongeveer zo'n manier zouden doen bij het testcentrum, maar ben er nog nooit geweest en vroeg het me dus ff af voor de zekerheid. Of dat 100 mg, of 200 mg is maakt me ook niet zoveel uit hoor.

Ook bedankt voor de indicatie, zo weet ik iets beter wat ik tot me neem. Ook als ik straks naar het centrum ga, toevallig ook in eindhoven, kan ik kijken wat ik nog over heb na hun inname van x aantal mg (ff vragen) en dan weet ik dus misschien ook ongeveer hoeveel ik over heb.
Ik moet eigenlijk idd een weegschaal kopen, misschien 1tje op 0,01 g nauwkeurig, want op de mg nauwkeurig is volgens mij een stukje duurder en ik wil daar eigenlijk niet zo veel geld aan uit geven. (kwestie van prioriteiten hehe ik weet het..)

Een bullet is een snuifapparaatje, waar je wat drugs in kunt doen, en doormiddel van een soort "emmertje" dat kan draaien, een kleine hoeveelheid uit het reservoir kunt halen om op te snuiven. Er komt maar een klein beetje uit, maar het is in sommige situaties een stuk handiger dan het leggen van een lijntje, al is dat wel wat leuker.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vrouwtje_Amsterdam zei:
1. Jup! Ze vullen een soort ienimieni-trechtertje met zo'n 80-100mg van je zakje. Ook doen ze ter plekke meteen een test om te kijken of er sowieso wel amfetamine aanwezig is.

Succes!
Klik om te vergroten...

Zo'n ding heet een epje, bij het test centrum in utrecht gebruiken ze de 1,5ml versie, die vullen ze dan voor de helft met poeder.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Epje
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."