Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslast van tong

last van tong

12 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
r
remcotje1919Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dat snap ik. maar het is niet altijd zo :confused:

Maarja went wel je moet er wat voor over hebben :sunglasses:
r
remcotje1919Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee allen,

Als ik een avondje door ben gegaan dan heb ik soms de volgende dagen last van me tong, net of dat hij verbrand is ofso :confused:
hoe zou dit komen en hoe kan ik het voorkomen?

Alvast bedankt :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
geen probleem, speed kan verdoven dus je tong kan ook ff tot stilte worden gebracht
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe neem je je speed? Komt het in aanraking met je tong? Zo ja.. well.. dat zal wel niet anders had je dit topic niet gemaakt. Ik denk door je droge smoelwerk, misschien schuur je ermee in het rond in je mond.. Als dat het is.. niet meer doen. Veel drinken.. kauwgompje en niet zeuren (:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
remcotje1919 zei:
hoe kan ik het voorkomen?
Klik om te vergroten...
Ik zal maar vast het standaard DF antwoord geven voor dat iemand anders het doet.

Geen speed meer gebruiken. :rolleyes:
r
remcotje1919Lid
01-01-2024, 00:00
#6
geen optie :sunglasses:
r
remcotje1919Lid
01-01-2024, 00:00
#7
nee snuiven... :sunglasses: en zover ik weet niet egt een strakke smoel... maar idd niet zeuren maar was een vraagje :wink: er staat wel wat lekkers tegen over...

Gr
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik strak sta ga ik heel vaak met me tong spelen (om zo me kaken niet zo te laten slingeren) misschien gaat je tong daardoor wel kapot? Bij mij wel tenminste :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nick de Neger zei:
Als ik strak sta ga ik heel vaak met me tong spelen (om zo me kaken niet zo te laten slingeren) misschien gaat je tong daardoor wel kapot? Bij mij wel tenminste :P
Klik om te vergroten...

Hah, ik doe precies hetzelfde, altijd expres met m'n tong tussen m'n tanden zodat ik geen last krijg van m'n tanden en m'n tanden niet kapot gaan van het kauwen. Gelukkig heb ik bij speed nooit echt last van het malen. Bij xtc/mdma is het wel een ander verhaal meestal zitten er dan aan het einde van de avond een aantal wondjes op mijn tong. :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik maak ook altijd kleine zuig en smakbewegingen met mijn tong tijdens pep. Na een heftig weekend zijn de zijkanten van mijn tong dan ook altijd helemaal rauw. Kan goed zeer doen soms!
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik beweeg meer met mijn tong dan met mijn kaken
Dus mijn tong slingert alle kanten op (binnensmonds)
En ik druk/schuur hem ook vaak langs mijn tanden..
Hierdoor schaaf je dus eigelijk je tong gewoon mee af en daarom is het de dag erna een beetje lastig, mja niks aan te doen
r
remcotje1919Lid
01-01-2024, 00:00
#12
heb er op het moment geen last meer van :sunglasses: dus dan is het goed he:wink: terwijl ik toch flink heb door gebalkt. als ik die last aan me tong heb dan zijn er kleine witte bultjes :openmouth:

Maarja ik vind et best zo :wink:

Gr
c
coudiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die kleine witte bultjes heb ik ook vaak....vooral op men tandvlees! Maar dat de pret niet weg :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."