#1
dollegekske zei:Dat is zo'n nadeel van speed, ik zie een van mijn beste vriendinnen er ook helemaal gek door wordenZe denkt dat ze overal achtervolgd word door politie (ze gebruikt zowat elke dag un 2gram pep) en hoort allemaal stemmen en muziek.
k vind het echt klote om dat te zien, ik zou echt stoppen , ik denk dat zij al in een verder stadium is als jou maar het is ec ht NIET leuk om iemand zo ten onder te zien gaan..
Typisch de gevolgen van langdurig en veelvuldig pepgebruik idd. Ik heb er zelf tijdens mijn speedverslaving ook dikwijls last van gehad. Het gebruik staken is het enige wat er tegen helpt. Bij de meesten gaat het dan weer helemaal over, alleen in enkele gevallen - wanneer men dus al aanleg voor psychoses/schizofrenie heeft - kan het blijvend zijn.