Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn probleem met pep

Mijn probleem met pep

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
dollegekske zei:
Dat is zo'n nadeel van speed, ik zie een van mijn beste vriendinnen er ook helemaal gek door worden :( Ze denkt dat ze overal achtervolgd word door politie (ze gebruikt zowat elke dag un 2gram pep) en hoort allemaal stemmen en muziek.
k vind het echt klote om dat te zien, ik zou echt stoppen , ik denk dat zij al in een verder stadium is als jou maar het is ec ht NIET leuk om iemand zo ten onder te zien gaan..
Klik om te vergroten...

Typisch de gevolgen van langdurig en veelvuldig pepgebruik idd. Ik heb er zelf tijdens mijn speedverslaving ook dikwijls last van gehad. Het gebruik staken is het enige wat er tegen helpt. Bij de meesten gaat het dan weer helemaal over, alleen in enkele gevallen - wanneer men dus al aanleg voor psychoses/schizofrenie heeft - kan het blijvend zijn.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
niet meer doen dan vriendje!!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
underworld zei:
Angramar Temenos zei:
Psychotisch zijn lijkt eerder op een hele enge daturatrip..
Klik om te vergroten...

en jij hebt zeker allebei gehad :rolleyes:

ontopic: gewoon er afblijven zoals eerder in dit topic is geadviseerd.
Klik om te vergroten...

Datura niet, wel psychotisch geweest :/. Ik herken de dingen die marla singer omschrijft heel erg (maar dan zonder die beestjes), maar ook dingen als vergeten dat het uit is met m'n ex, haar in m'n hoofd horen praten. Bijv. 4 uur lang op het station zitten op der wachten terwijl het al een half jaar uit was, of een avond op de bank TV kijken terwijl ik dacht dat ze naast me zat, en de hele avond vrolijk met haar praten. Is geen fijne herinnering iig, maar ik ben blij dat ik nu weinig last heb van m'n koppie.

Dat van dat paranoia herken ik ook heel erg, heb ik af en toe nog steeds, maar in veel mindere mate. Al moet ik zeggen dat ik het niet door speed had.

On topic: Hoe bedoel je precies, psychotisch door speed? Waar krijg je precies last van als je speed gebruikt, en hoeveel gebruik je? Krijg je er al last van na een lijntje, of na een tijdje doorhalen? Slaaptekort kan ook prima voor psychoses zorgen, al gebruik je helemaal geen speed.
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
volgens mij is TS verhuist, na een goeie lijn te hebben genomen.... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."