Heb weer een fijn goedje weten te bemachtigen, het stinkt echt naar nagellak of iets en het brand ook als de ziekte. Na wat kutten met mn laatste mililiters aceton veranderde t zowat in vloeibare shit! Heb weer nieuwe flesjes gehaald en straks maar weer wat experimenteren in mijn ondergrondse hol.
Overigens na het drogen zag je ook bepaalde korrels stukkies lak. Iemand tips hoe ik dit iets schoner kan krijgen? Kedn de methodes wel om t te zuiveren maarre is er ook iets mogelijk met amonia en amoniak dan uitkoken, of in magnetron of iets.
Straks eindig ik ook nog als michael jackson
#3
ga eerst een beetje oplossen in water
gaat dit goed dan weet je wat voorsoort pep je hebt
ga het nu verdampen
lost het niet op in water zit er manitol door
als het verdampt en het zijn kristallen
heb je water oplosbare rommel er uit.
Als je acetone heb kun je verder wassen
inacetone lossen alle in alcohol oplosbare stoffen op
dus wat je overhoud moet zuiverder zij als waar je mee begonnen was
zo niet heb je BAGGer
#4
Zal wel gewoon aceton zijn...
#5
waarsschijnlijk is het aceton,
lijkt mij vrij onwaarsschijnlijk dat er nagellak tussen je speed zit.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.