Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine

Dexamfetamine

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
5 mg is het waarschijnelijk.
Dus als je half pilletje snuift is dat 2,5 mg.
Logisch dat je niks voelt.
P
PapiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
goejemiddag,

Ik heb Dexamfetamine pilletjes gekocht, kan ik deze verpulveren en snuiven?
Ja, dat kan het wel, maar of het goed is weet ik niet. ook weet ik niet welke dosis in moet nemen. Heb net een half pilletje gesnoven (15min.geleden) voel er weinig van en begin me af te vragen of het zo wel gaat werken. OP mijn pillen staat Dexamfetamine en een 5, ik denk dat het dan 50mg is? klopt dat?

Hoop dat ik mijn vraag zo redelijk heb voorwoord.

groetjes
P
PapiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
dankjewel, meer snuiven dus. ga k dan ook maar is doen.
wat is een gemiddelde dosis? of is dat te persoonsgebonden?

gr.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom snuiven? Neem je ook allemaal bindmiddelen mee die je liever niet in je neus wilt hebben.

Hangt er vanaf wat je wilt berijken. Neem eerst 1 pilletje en dan kan je daarna nog altijd bijnemen. Maar ik zou het nu niet meer innemen als je nog wilt slapen.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet niet hoe de dex is tegenover de poedervorm.
Nu zul je zeggen dex = dex,maar heb al verschillende keren mdma gehad waarvan allebei getest op 84% en allebei met een andere werking.
Mischien door productiemethode oid ?

Gemiddelde dosissen zullen vast wat uiteen lopen.
Soms neem ik een relaxte 30 tot 75 mg.(75mg van 73% zullen sommige mischien zelfs al wat veel vinden)
Als ik echt wil en zin heb en door wil gaan neem ik 100 tot 150mg.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#6
Carlitos zei:
Ik weet niet hoe de dex is tegenover de poedervorm.
Nu zul je zeggen dex = dex,maar heb al verschillende keren mdma gehad waarvan allebei getest op 84% en allebei met een andere werking.
Mischien door productiemethode oid ?
Klik om te vergroten...

dat komt omdat je ook dex-mdma en levo-mdma kan hebben.
maar dex-mdma of dex-mdma verschilt niet, net als dex-amf. en dex-amf. ook niet verschilt.
P
PapiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Petrovic zei:
Waarom snuiven? Neem je ook allemaal bindmiddelen mee die je liever niet in je neus wilt hebben.
Klik om te vergroten...

Het was gister de eerste keer dat ik dex probeerde, het leek me veiliger om het te snuiven omdat ik het dan een beetje kon doseren en kijken hoe me lichaam op een beetje reageerde. Achteraf gezien misschien een beetje overbodig en jammer van die zooi in me neus.
Vanochtend heb ik een dextrotje geslikt en voelde even goed als gister. Het kwam wat later op maar dat lijkt me logisch.

gr.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."