Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"goejemiddag, Ik heb Dexamfetamine pilletjes gekocht, kan ik deze verpulveren en snuiven? Ja, dat kan het wel, maar of het goed is weet ik niet. ook weet ik niet welke dosis in moet nemen. Heb net een half pilletje gesnoven (15min.geleden) voel er weinig van en begin me af te vragen of het zo wel gaat werken. OP mijn pillen staat Dexamfetamine en een 5, ik denk dat het dan 50mg is? klopt dat? Hoop dat ik mijn vraag zo redelijk heb voorwoord. groetjes"
"dankjewel, meer snuiven dus. ga k dan ook maar is doen. wat is een gemiddelde dosis? of is dat te persoonsgebonden? gr."
"Petrovic zei: Waarom snuiven? Neem je ook allemaal bindmiddelen mee die je liever niet in je neus wilt hebben. Klik om te vergroten... Het was gister de eerste keer dat ik dex probeerde, het leek me veiliger om het te snuiven omdat ik het dan een beetje kon doseren en kijken hoe me lichaam op een beetje reageerde. Achteraf gezien misschien een beetje overbodig en jammer van die zooi in me neus. Vanochtend heb ik een dextrotje geslikt en voelde even goed als gister. Het kwam wat later op maar dat lijkt me logisch. gr."