Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs dit normaal?

Is dit normaal?

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
kan best ja.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
ey
vanochtend om 06:30 voor me eerste keer een flinke snuif speed gesnoven
nu, 16 uur later, ben ik nog steeds klaarwakker!
ik werd om 15:00 wel wat panniekerig omdat me hart een beetje vaag ging kloppen,
heb toen 20mg oxazepam gepakt,toen ging alles weer chill.
heb daarstraks gewoon avondgegeten (niet heel veel, dat kreeg ik niet naar binnen)
en verder ook geen last van rare bijwerkingen (me hart gaat/ging (nog) wel BOEM BOEM BOEM, maar dat hoort volgens mij zo :beer: ).
is het normaal dat de pep zo lang werkt,of zou d'r iets anders inzitten?
:rockband:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#3
prima mogelijk :grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
okey,
ik ben best wel up enzo
behalve me hart
die word chagerijnig van dat snelle getik
b
boeitniieeeetttLid
01-01-2024, 00:00
#5
Winehouse zei:
okey,
ik ben best wel up enzo
behalve me hart
die word chagerijnig van dat snelle getik
Klik om te vergroten...
Dit heb ik ook altijd.. de ene keer paar uur, de andere keer paar dagen.
Dus maak je geen zorgen want 't gaat vanzelf weg :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja dat is normaal...
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niks mis mee.

Je mag blij zijn denk ik, waarschijnlijk gewoon goede pep. :wave:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja, goede pep
wel raar, want het brandde dus niet echt zo (heel erg) in me neus (wat je altijd van mensen hoor)..
'k zou wel een overdosis genomen hebben
kreeg last van hartritme stoornis en paranoide (maar daar heb je oxazepam voor)

en toen ging alles weer chill.
:wave:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat je niet kan slapen oké, maar je voelt dus geen vermoeidheid en nog steeds up I.P.V de kater?

Want als je nog steeds fitaal en up voelt kan het mogelijk zijn dat er wat sterkers in zit, bijv meth. Maar dat zou je ook wel moeten merken als je vaker pep gebruikt.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben natuurlijk niet meer zo -up als vanochtend
gewoon chill nu.
het is m'n eerste keer dat ik speed in poeder vorm gebruik.
heb wel redelijk 'normaal' avond gegeten
dat ging d'r nog wel in.
heb geen kater maar ook geen rush
redelijk normaal , alleen minder moe .
voel wel dat het hongergevoel weer wat terug kom
dus het begint nu toch wel uit te werken
m'n hartslag is nu nog rond de 80-85 p/m. (woood, wat zou die vannochtend wel niet geweest zijn).;p
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
vrij herkenbaar voor mn eerste keren ja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."