Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed + oog

Speed + oog

27 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
LabRat zei:
ik heb er nooit last van gehad,,, misschien oververmoeide ogen ofsow...

maar ik heb een keer gezien dat een stelletje ruzie kregen met mekaar tijdens het gebruiken en hij pakt zo de spiegel en blaast zo 2 gram in haar ogen en dat heeft pijn gedaan
Klik om te vergroten...

Uh ja, nogal wiedes! :rolleyes: Maar wat heeft deze anekdote met dit onderwerp te maken?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Marla Singer zei:
Uh ja, nogal wiedes! :rolleyes: Maar wat heeft deze anekdote met dit onderwerp te maken?
Klik om te vergroten...
Ohja, want DF is hèt forum waar nooit offtopic gegaan wordt :tearsofjoy:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, gaat al stukken beter nu.. Haha, was echt helemaal para op de trein.. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hm, gisterennacht opnieuw MDMA genomen en vanmorgen speed (of het zou tenminste speed moeten zijn, baggerspul..) tot de laatste lijn rond 5u. Nu had ik op de terugweg naar huis het gevoel dat er iets aan m'n linkeroog zat, en na een tijdje begon ik door te krijgen dat dat oog gewoon veel groter was dan het rechteroog. Het drukt ook, en er zijn wat adertjes gesprongen (aan beide ogen). Volgens mij word ik morgen ook wakker met zo'n oog. Zou ik naar de dokter/hospitaal gaan?
K
KermitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is inderdaad door je bloeddruk.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Hm, gisterennacht opnieuw MDMA genomen en vanmorgen speed (of het zou tenminste speed moeten zijn, baggerspul..) tot de laatste lijn rond 5u. Nu had ik op de terugweg naar huis het gevoel dat er iets aan m'n linkeroog zat, en na een tijdje begon ik door te krijgen dat dat oog gewoon veel groter was dan het rechteroog. Het drukt ook, en er zijn wat adertjes gesprongen (aan beide ogen). Volgens mij word ik morgen ook wakker met zo'n oog. Zou ik naar de dokter/hospitaal gaan?
Klik om te vergroten...

Is niet nodig, gaat vanzelf over.
Tenzij je je slecht voelt door bv een super hoge bloeddruk.
En als je twijfelt ..... altijd gaan en niet naar mij luisteren :d
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hm, mijn ogen zijn niet meer bloeddoorlopen, echter die druk op mijn oog is er nog steeds, en dat rode dingetje waar mijn oog mijn neus raakt (... :grin:) is wat groter dan anders, zoals gisteren dus. Ik ga toch eens langs de oogarts gaan. Daarbij ben ik nog altijd schijteparanoide en moet ik maar een pagina lezen zoals deze (http://nl.wikipedia.org/wiki/Glaukoom) om helemaal paniekerig te worden. :openmouth:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#8
had dit met beide ogen na 5g in 4 dagen, had het alleen maar aan de binnen kant van mijn ogen dus bij mijn linkeroog ook aan de linker kant en rechts bij rechts :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."