Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over bommetje en lijntje

Vraag over bommetje en lijntje

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HondawolfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey ik een probleempje ik heb dus 2 bommetjes en 1 klein lijn nog,, Ik wil zo graag mogelijk het effect nog zo lang mogelijk voelen hoe zou ik het best dit combineren voor dit effect het langst te hebben indien je antwoord weet kan je erbij zetten hoelang ongeveer
in de bommetjes zit ongeveer een klein lijntje denk zo iets van 0.2

merci
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga je valse hoop geven met deze reactie want ik heb nog maar 1x in mijn leven (drie jaar geleden) een bommetje gepakt en weet niet hoeveel daarin zat..

Maar de feiten zijn:
- Je hebt 1 klein lijntje
- Je hebt 2 bommetjes( die overeenkomen met twee kleine lijntjes)
(De hoeveelheid van 1 bommetje komt dus overeen met 1 lijntje.)

In principe is dus het probleem: weegt een lijntje nasaal op tegen twee bommetjes oraal?

I dunno maar dit is de hamvraag..
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
90% opname via de poepert
70% opname via de neus.
50% opname door slikken.

Do the math.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Petrovic zei:
90% opname via de poepert
70% opname via de neus.
50% opname door slikken.

Do the math.
Klik om te vergroten...

Lijkt me wel duidelijk..go for the ass :grin:
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
90% opname via de poepert
70% opname via de neus.
50% opname door slikken.

Do the math.
Klik om te vergroten...

Statistisch gezien misschien, maar ik vind toch orale opname een stuk aangenamer en langer werken dan een snuifje...

En beste combinatie... Begin met je lijn en neem elk 2 uur je bommetjes

Ben je wel zoet voor een 12-14 uur met wat degelijk spul :wink:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
kunlan zei:
Petrovic zei:
90% opname via de poepert
70% opname via de neus.
50% opname door slikken.

Do the math.
Klik om te vergroten...

Statistisch gezien misschien, maar ik vind toch orale opname een stuk aangenamer en langer werken dan een snuifje...

En beste combinatie... Begin met je lijn en neem elk 2 uur je bommetjes

Ben je wel zoet voor een 12-14 uur met wat degelijk spul :wink:
Klik om te vergroten...

Mee eens, ondanks ik zelf een bommetje zou doen en wanneer ik ff inkak die lijn om erover heen te rushen en dan een half uur later de wat stabielere boost van het tweede bommetje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."