Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpikkeltjes

Spikkeltjes

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het een probleem als als er een paar zwarte stipjes in de pasta zitten ?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
buzzy zei:
Is het een probleem als als er een paar zwarte stipjes in de pasta zitten ?
Klik om te vergroten...
Zou dat niet helemaal afhangen van wat die zwarte stipjes zijn?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey Buzzy! Long time no see...

En die spikkeltjes kan ik niets over zeggen. Het gebeurt wel vaker dat er rommel in zit, voor het bij jou in je sealtje zit is het al door verschillende (ongewassen) handen, versnijdingsinstrumenten en over verschillende glasplaatjes gegaan.

Als je je zorgen maakt zou ik het laten testen maar ik denk dat het gewoon vervuiling is, stof ofzo.

Hoeveel stipjes zitten er op 1 vierkante cm als je het sealtje openvouwt? En als je het gaat hakken, brokkelt het dan mee of blijft het hard?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Peppuisten (mee eters)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Carlitos zei:
(mee eters)
Klik om te vergroten...
Snel opmaken dus.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zandkorrels, vuil.

Kan moeilijk erger zijn als speed voor je neusje dus ga ervoor :tearsofjoy:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Hey Buzzy! Long time no see...

En die spikkeltjes kan ik niets over zeggen. Het gebeurt wel vaker dat er rommel in zit, voor het bij jou in je sealtje zit is het al door verschillende (ongewassen) handen, versnijdingsinstrumenten en over verschillende glasplaatjes gegaan.

Als je je zorgen maakt zou ik het laten testen maar ik denk dat het gewoon vervuiling is, stof ofzo.

Hoeveel stipjes zitten er op 1 vierkante cm als je het sealtje openvouwt? En als je het gaat hakken, brokkelt het dan mee of blijft het hard?
Klik om te vergroten...

Ja lang geleden dat ik hier regelmatig even wat neer heb gezet! Lang verhaal maarja komt misschien nog wel eens ter sprake. Maar even ontopic: die zwarte stipjes ik maak me er niet echt druk om hoor maar toch, het zijn als je in het sealtje gluurt ongeveer 3 kleine zwarte stippies.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."