#1
Is het een probleem als als er een paar zwarte stipjes in de pasta zitten ?
Zou dat niet helemaal afhangen van wat die zwarte stipjes zijn?buzzy zei:Is het een probleem als als er een paar zwarte stipjes in de pasta zitten ?
Snel opmaken dus.Carlitos zei:(mee eters)
Drientje zei:Hey Buzzy! Long time no see...
En die spikkeltjes kan ik niets over zeggen. Het gebeurt wel vaker dat er rommel in zit, voor het bij jou in je sealtje zit is het al door verschillende (ongewassen) handen, versnijdingsinstrumenten en over verschillende glasplaatjes gegaan.
Als je je zorgen maakt zou ik het laten testen maar ik denk dat het gewoon vervuiling is, stof ofzo.
Hoeveel stipjes zitten er op 1 vierkante cm als je het sealtje openvouwt? En als je het gaat hakken, brokkelt het dan mee of blijft het hard?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."