#1
 Junkie als ik ben heb ik weleens de nodige pep verorberd tijdens werkuren..ik had enkele jaren terug een baantje bij een grote woonwinkel zoiets als ikea..het werk was niet zwaar/moeilijk maar ook vrij saai. Het verdiende redelijk aangezien familie eigenaar is van het pand
Maar Met pep op keek ik mijn ogen uit, hielp graag mensen en ik kon urenlang tussen de bankstellen, tuinartikelen en frutsels lopen en mensen helpen. Dit is voor velen niets nieuws natuurlijk, werken op pep is namelijk leuk..
Maar nu, op dit moment, ben ik gevraagd of ik weer een avondje kon helpen in deze winkel.
Ik heb sinds september geen pep meer aangeraakt en ik heb er verder ook weinig aan gedacht of er echt zin in gehad.
Maar nu ik hier weer rondloop komen allerlei leuke 'herinneringen' naar boven van die leuke avondjes die ik hier heb gewerkt met pep op..Spontaan heb ik ontieglijke zin in pep gekregen puur omdat deze plaats me eraan 'herinnert' terwijl ik thuis bv net zo veel mooie dingen doe op pep, maar nu met de gedachte aan toen heb ik echt weer zin in die heerlijke pep(l)
Ik vind het eigenlijk vrij vreemd, maar ik wilde het toch even kwijt..Meer mensen die dit ervaren hebben of zo bij een speciale 'gelegenheid' ervaren (en dan bedoel ik niet op een feestje of op een vrijdagnacht met 4 liter bier in je nek)
Ik vind het toch vrij vreemd en niet iets wat iedereen heeft lijkt me.
In ieder geval ga ik weer even verder met rondlopen en die leuke momenten terughalen, en misschien, heel misschien straks even een onsje voor in de vriezer bemachtigen
Regards!
Maar Met pep op keek ik mijn ogen uit, hielp graag mensen en ik kon urenlang tussen de bankstellen, tuinartikelen en frutsels lopen en mensen helpen. Dit is voor velen niets nieuws natuurlijk, werken op pep is namelijk leuk..
Maar nu, op dit moment, ben ik gevraagd of ik weer een avondje kon helpen in deze winkel.
Ik heb sinds september geen pep meer aangeraakt en ik heb er verder ook weinig aan gedacht of er echt zin in gehad.
Maar nu ik hier weer rondloop komen allerlei leuke 'herinneringen' naar boven van die leuke avondjes die ik hier heb gewerkt met pep op..Spontaan heb ik ontieglijke zin in pep gekregen puur omdat deze plaats me eraan 'herinnert' terwijl ik thuis bv net zo veel mooie dingen doe op pep, maar nu met de gedachte aan toen heb ik echt weer zin in die heerlijke pep(l)
Ik vind het eigenlijk vrij vreemd, maar ik wilde het toch even kwijt..Meer mensen die dit ervaren hebben of zo bij een speciale 'gelegenheid' ervaren (en dan bedoel ik niet op een feestje of op een vrijdagnacht met 4 liter bier in je nek)
Ik vind het toch vrij vreemd en niet iets wat iedereen heeft lijkt me.
In ieder geval ga ik weer even verder met rondlopen en die leuke momenten terughalen, en misschien, heel misschien straks even een onsje voor in de vriezer bemachtigen
Regards!
