Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFijne déja-vu momenten aan pep

Fijne déja-vu momenten aan pep

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
 Junkie als ik ben heb ik weleens de nodige pep verorberd tijdens werkuren..ik had enkele jaren terug een baantje bij een grote woonwinkel zoiets als ikea..het werk was niet zwaar/moeilijk maar ook vrij saai. Het verdiende redelijk aangezien familie eigenaar is van het pand
Maar Met pep op keek ik mijn ogen uit, hielp graag mensen en ik kon urenlang tussen de bankstellen, tuinartikelen en frutsels lopen en mensen helpen. Dit is voor velen niets nieuws natuurlijk, werken op pep is namelijk leuk..
Maar nu, op dit moment, ben ik gevraagd of ik weer een avondje kon helpen in deze winkel.
Ik heb sinds september geen pep meer aangeraakt en ik heb er verder ook weinig aan gedacht of er echt zin in gehad.
Maar nu ik hier weer rondloop komen allerlei leuke 'herinneringen' naar boven van die leuke avondjes die ik hier heb gewerkt met pep op..Spontaan heb ik ontieglijke zin in pep gekregen puur omdat deze plaats me eraan 'herinnert' terwijl ik thuis bv net zo veel mooie dingen doe op pep, maar nu met de gedachte aan toen heb ik echt weer zin in die heerlijke pep(l)
Ik vind het eigenlijk vrij vreemd, maar ik wilde het toch even kwijt..Meer mensen die dit ervaren hebben of zo bij een speciale 'gelegenheid' ervaren (en dan bedoel ik niet op een feestje of op een vrijdagnacht met 4 liter bier in je nek)
Ik vind het toch vrij vreemd en niet iets wat iedereen heeft lijkt me.
In ieder geval ga ik weer even verder met rondlopen en die leuke momenten terughalen, en misschien, heel misschien straks even een onsje voor in de vriezer bemachtigen

Regards!
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ghehe, klinkt toch wel bekend ergens, al kom ik zo niet op een voorbeeld, wel leuk!

''Een onsje pep''

Delen!
:stoned:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Erg vervelend voor je, zeker gezien je al gestopt was met de pep. Ik herken zoiets (gelukkig) niet. Heb wel eens dejavu's, maar dat heeft dan niks met drugs te maken
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik herken het wel (ik gebruik zelf ook al een hele tijd nietmeer)
Ik haalde meestal gewoon thuis door en sommige dingen (zoals schrijven, 's nachts naar de buurjongen gaan als hij wakker was) deed ik elke ''doorhaal nacht''.
Bij die buurjongen ben ik nooit meer geweest sinds ik gestopt ben, nu vroeg hij me een tijdje terug om gewoon wat te komen chillen.
Het was rond half 2 snachts en ik begon te denken aan alle leuke dingen die ik toen deed en aan het feit dat ik me met de kleinste dingen super goed kon vermaken.
Ben toen maar niet naar die buurjongen geweest omdat ik echt zin had om iets te halen (gelukkig niet gedaan :grin: )
Ik had dit ook ineens uit het niets.

Ik denk dat als je een hele tijd met pep bezig was dat je zowiezo wel gaat terug denken aan de leuke dingen.
En om een of andere reden lijken de slechte dingen als ik eraan terug denk ook leuk (ofja leuk, het lijkt gewoon niet slecht :confused: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."