Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep?

Pep?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat het redelijke kwaliteit is als hij zo lang niet kan slapen.
Cafeïne zou allang uit gewerkt zijn.
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet niet of de kleurtjes wat zeggen maar mijn pep is ook geel. En die gaat echt rete, rete hard! :sunglasses:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van de week bij een kennis wat pep gehaald. Het ziet er anders uit dan ik gewend ben dus ik ga het eerst laten testen binnenkort maar wou het even laten zien:

http://img856.imageshack.us/i/12032011265.jpg

Het is hard, droog, korrelig en heel erg geel.
Een vriend van me kon niet wachten en heeft een vrij grote lijn genomen (ongeveer 200 mg). De eerste nacht niet geslapen en de 2de ook nog niet normaal.
Lijkt mij heel veel cafeïne?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
denk dat t wel t proberen waard is, hoeft niet heel slecht te zijn hoor
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
Ik denk dat het redelijke kwaliteit is als hij zo lang niet kan slapen.
Cafeïne zou allang uit gewerkt zijn.
Klik om te vergroten...

Inderdaad lijkt me ook meer dan logisch dat het wel degelijk amfetamine is(of gerelateerd eraan).
psychopsychedelic zei:
denk dat t wel t proberen waard is, hoeft niet heel slecht te zijn hoor
Klik om te vergroten...

Precies klinkt alsof het wel zoiezo zuiver (genoeg) is, maar met testen kunnen je allen de exacte uitslag krijgen natuurlijk. Maar het zal geen cafeïne zijn als het dat effect had op je maat. Was inderdaad allang uitgewerkt dan.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
al door je neus gehaald of moeten we nog even wachten :hearteyes:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn ervaring met pep leert me dat pep met een kleurtje in het algemeen geen slechte pep is, dus enjoy. :)
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kleurtjes zeggen geen zak. De testservice zegt wel wat, namelijk hoe zuiver je pep is!
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tufnut zei:
Kleurtjes zeggen geen zak. De testservice zegt wel wat, namelijk hoe zuiver je pep is!
Klik om te vergroten...
Dat is een feit! :wave:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb trouwens volgens mij nog nooit goeie gekleurde gahad, 1 x beetje gelig maar de zuiverste soorten zijn bij mij tog over t algemeen mooi wit
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Afgelopen week natte pep gekregen. Deze was toen wit. Eenmaal gedroogd nog wit. Na een paar dagen in een ponypackje its turned to yellow....:confused: Maar de kwaliteit was goed :hearteyes:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb al paar keer rose gekleurde gehad. MIjn ervaring met deze kleur -> kei hard gaan :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."