Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwavel in speed?

Zwavel in speed?

9 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zit hier al een tijd over te twijfelen sinds ik weet dat er zwavelzuur gebruikt wordt tijdens het productieproces.

Is het mogelijk dat er op een of andere manier zwavel in gedroogde speed kan zitten? Bijvoorbeeld als die tamelijk luchtdicht gedroogd is, zoals in een plastieken verpakking?

Ik snuif nu een jaar speed en ben op vier verschillende gelegenheden, oa in Belgie en Nederland, van verschillende dealers, deze speed tegengekomen..

Hij is gelig/geel, brandt als de tering en heeft een hele aparte geur (niet de gebruikelijke fenylaceton/speed-geur). Naar wat ik begrepen heb heeft zwavel ook een apart geurtje..

Het kan natuurlijk iets helemaal anders zijn, of speed afkomstig van 1 producent.. Kwaliteit is wisselend overigens. Na het wassen met aceton was het gele eraf, net als de geur en de branderigheid (veel erger branderig dan normaal).. Mijns inziens geen vriendelijk stofje dus, maar of het te maken heeft met een versnijdingsmiddel of het productieproces is een open vraag.

En ja, ik weet dat het om het even wat kan zijn en dat het testcentrum meer kan zeggen, maar dat kunnen ze dus niet, behalve het zuiverheidspercentage dan, dus ik vermoed dat het een inerte stof is. Ik weet dat het van alles kan zijn maar goed.. Ik vind het gewoon gek dat ik deze speed al verschillende keren tegen ben gekomen, en het lijkt me stug dat het allemaal van 1 versnijdende producent af komt want de kwaliteit was heel wisselend. Misschien gewoon een versnijdingsmiddel?

Dusss.. Is het mogelijk dat er (met dat er zoveel stoffen gebruikt worden tijdens het productieproces, basisch en zuur alike) op een of andere manier of fout zwavel in de speed terecht kan komen?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
alles is mogelijk, er kunnen menselijke huidresten in zitten zij geven er geen reet om.

daarom moet alles legaal worden
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb ik idd ook ns gehad met gele pep dat ik lijn pakte en het zo lang van binnen bleef branden dat ik dacht dat er iets anders in moest zitten wat er niet in hoorde
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
De ene pizza smaakt toch ook niet als de andere...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar het zou toch fijn zijn als je pizza met de puurste ingrediënten op artisanale wijze bereid was. :grin:

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het een beetje een domme vergelijking. Speed is geen fucking pizza, en ik maak mij er ook daadwerkelijk druk om dat wat er in zou kunnen zitten, nog eens extra schadelijk is. Kom op, we willen toch allemaal goeie dope. :hearteyes:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#7
Amfetaminesulfaat is het meest voorkomende amfetaminezout. Ik weet alleen niet hoe het wordt geproduceerd en of sulfide eventueel in het eindproduct zou kunnen achter blijven.. :)
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is idd amfetamine sulfaat. Dus in elke speed zit zwavel. Wanneer de verhouding verkeerd, er dus te veel zwavel in zit, is je speed geel.

Tenzij je medisch amfetamine hebt. Dat kan amfetamine sacharaat of amfetamine aspartaat zijn. Zoals in Adderall.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Deep Blue zei:
Het is idd amfetamine sulfaat. Dus in elke speed zit zwavel. Wanneer de verhouding verkeerd, er dus te veel zwavel in zit, is je speed geel.
Klik om te vergroten...

Kijk, dat moest ik weten. Ik dacht al dat die gele pep rotzooi was. Zwavel is nou niet bepaald iets wat je wilt snuiven vind ik. Dat pep amfetaminesulfaat is weet ik, maar er moet niet meer sulfaat inzitten dan dat wat nodig is om de amfetamine te binden. Dat is tenslotte nog wat anders dan gele speed, toch?

Deep Blue zei:
Tenzij je medisch amfetamine hebt. Dat kan amfetamine sacharaat of amfetamine aspartaat zijn. Zoals in Adderall.
Klik om te vergroten...

Of dexpillen met kalk. :grin: Of ja, weet niet of kalk gebruikt wordt als bindmiddel bij dexpillen, in elk geval wel bij methylfenidaat (Ritalin).
=
=Mobius=Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Indien er tijdens het productieproces en meer specifiek tijdens de omzetting van de base naar het zout teveel zwavelzuur wordt toegevoegd dan is er een roze verkleuring. (sulfatiseren)
Er bestaan verschillende kleuren maar dit zegt niets over de kwaliteit, enkel een drugstest kan klaarheid brengen qua % amfetaminesulfaat (tegen de 84 % is hij praktisch vloeibaar).

Straatkwaliteit per gram ligt tss de 15 en 35 %.

Wat betreft de geur van speed : amines hebben de typische geur van rotte vis dus zo moet hij ruiken. (basischemie)

Tot slot appeltjesspeed is meer en meer zeldzaam vermits dit speed is van hoogwaardige kwaliteit. Nl. labgrade aceton die bovendien watervrij is ruikt naar appels.

99% aceton van aldrich lekker :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."