Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeen reactie op amphetamines.

geen reactie op amphetamines.

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kunnen verschillende oorzaken zijn. Of je heb klote kwaliteit dat je geen echte coke/speed naar binnen krijgt.

Of heb je misschien adhd?
r
raveolutionLid
01-01-2024, 00:00
#2
twee vrienden van mij hebben ook adhd en de :xtc: werkt even goed als mij...
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb er zelf ook last van, heb mn speed ook laten testen, 68%. Dus daar zou je gewoon lekker hard op moeten gaan, ben nu zelf ook nog opzoek naar de reden.
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ken mensen die er nog last van hebben
snuif je je speed of drop je bommetjes?
want heb al gehoord ( weet niet of dit waar is ) dat er sommige mensen "imuun" zijn tegen snuiven.

grtzz :wave:
R
RadiumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Morningweedzor zei:
Of heb je misschien adhd?
Klik om te vergroten...

Als je AD(H)D hebt ben je niet ongevoelig voor amfetamines. Het speed-effect is bij adhd'ers wel anders dan bij diegene die geen adhd hebben. Toen ik de eerste malen speed gebruikte dacht ik ook dat ik geen effect ondervond. Dit komt omdat je als adhd'er rustiger wordt van speed, je voelt je als het ware meer in je element en je gedachtengang verloopt rustiger en minder chaotisch (beetje hetzelfde als met rilatin/concerta). Er is dus wel zeker en vast een effect, je moet het gewoon op de juiste manier vertalen/interpreteren naar jezelf toe.
j
joostfransLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heeft iemand enig idee wat de reden is waarom ik geen reactie krijg als ik amphetamines of coke gebruik.Hoeveelheid maakt niet uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."