Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Morningweedzor zei: Of heb je misschien adhd? Klik om te vergroten... Als je AD(H)D hebt ben je niet ongevoelig voor amfetamines. Het speed-effect is bij adhd'ers wel anders dan bij diegene die geen adhd hebben. Toen ik de eerste malen speed gebruikte dacht ik ook dat ik geen effect ondervond. Dit komt omdat je als adhd'er rustiger wordt van speed, je voelt je als het ware meer in je element en je gedachtengang verloopt rustiger en minder chaotisch (beetje hetzelfde als met rilatin/concerta). Er is dus wel zeker en vast een effect, je moet het gewoon op de juiste manier vertalen/interpreteren naar jezelf toe."