15 jaar geleden een echte speedjunk geweest, psychise problemen gekregen, opgenomen, uiteindelijk clean. Nu, 15 jaar later, iemand in naaste familie verslaafd, hulp geboden, andere mensen willen helpen, mezelf voorbijgelopen en weer begonnen. Weer enorm gewichtsverlies, wondjes,depressief. Nu de waarheid aan man verteld, gestopt, maar kan alleen maar slapen, nergens geen fut voor..Kan me niet herrineren dat het vorige keer zo was..
Ik ben de 40 gepasseerd, en wil nou zo onderhand wel eens een normaal leven, heb alle slechte mensen al aan de kant gezet, de profiteurs...maar nu in een moeilijke tijd sta je dus alleen...
Dan heb je niemand...
wil niet naar een kliniek, heb dieren, en die wil ik niet alleen laten..Mijn man steunt me, maar snapt niet dat je zo moe bent als je ermee stopt..Mijn moeder idem, ga lekker wat poetsen , tuinieren..wil wel, maar kan het momenteel niet...
Graag ervaringen van lotgenoten, steun, kan ik in real live moeilijk vinden.
Gr. Exie
Ik ben de 40 gepasseerd, en wil nou zo onderhand wel eens een normaal leven, heb alle slechte mensen al aan de kant gezet, de profiteurs...maar nu in een moeilijke tijd sta je dus alleen...
Dan heb je niemand...
wil niet naar een kliniek, heb dieren, en die wil ik niet alleen laten..Mijn man steunt me, maar snapt niet dat je zo moe bent als je ermee stopt..Mijn moeder idem, ga lekker wat poetsen , tuinieren..wil wel, maar kan het momenteel niet...
Graag ervaringen van lotgenoten, steun, kan ik in real live moeilijk vinden.
Gr. Exie