Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"15 jaar geleden een echte speedjunk geweest, psychise problemen gekregen, opgenomen, uiteindelijk clean. Nu, 15 jaar later, iemand in naaste familie verslaafd, hulp geboden, andere mensen willen helpen, mezelf voorbijgelopen en weer begonnen. Weer enorm gewichtsverlies, wondjes,depressief. Nu de waarheid aan man verteld, gestopt, maar kan alleen maar slapen, nergens geen fut voor..Kan me niet herrineren dat het vorige keer zo was.. Ik ben de 40 gepasseerd, en wil nou zo onderhand wel eens een normaal leven, heb alle slechte mensen al aan de kant gezet, de profiteurs...maar nu in een moeilijke tijd sta je dus alleen... Dan heb je niemand... wil niet naar een kliniek, heb dieren, en die wil ik niet alleen laten..Mijn man steunt me, maar snapt niet dat je zo moe bent als je ermee stopt..Mijn moeder idem, ga lekker wat poetsen , tuinieren..wil wel, maar kan het momenteel niet... Graag ervaringen van lotgenoten, steun, kan ik in real live moeilijk vinden. Gr. Exie"
"Re: na 15 jaar gestopt weer verslaafd geraakt en weer stoppe Liesette zei: Ik kan ook niets meer, niets kan me nog boeien. Het heeft wel een andere oorzaak met als gevolg dat ik in dit huis geen reet meer wil doen. De badkamer afmaken no way Opruimen no way ... Plannnen maken waarom ? Echt het enige wat ik nog wil doen is mijn hond gelukkig maken en deze wereld vernietigen. Uitzichtloos, hopeloos, radeloos, ontheemd, ontwortelt, ontredderd en rijp een voor Bopz willen ze mij het liefst tegen mij zin opsluiten. Fuck that shit .... come and get me motherfuckers !! Voor de TS ... Veel sterkte blijf reageren en blijf de ellende van je afschrijven, blijf lopen, en probeer vrijwillig te minderen en af te bouwen tot 0 mg per dag. Jij hebt nog een leven om voor te vechten ik heb niets meer. Groet Klik om te vergroten... Ben er ook achtergekomen dat alleen mijn man en mijn dieren je enigste maatjes zijn, heb alleen maar geholpen, met stank voor dank, zelfs mijn eigen broer, die ik 2 jaar geholpen heb tijdens gebruik, laat me vallen als een baksteen.. Een hoop bajessen vanbinnen gezien door hem, geld kwijt, en nu ik een terugval heb sta er gewoon alleen voor....ben een week gestopt, maar weer begonnen.. ben dus nu nog wakker, blijf ook maar wakker, kan weer wel slaappillen in gaan nemen om de slaap te vatten maar dat word er ook allemaal niet beter op... en het is nog slechte pep ook.. Pffff XX"