#1
Yéét,
Ik ben nieuw op dit forum en heb al direct een vervelende vraag.
Vrijdagnacht heb ik op een rave 4 deftige lijnen pep binnengesnoven en dat van 1u tot 5u snachts. Maar naar het einde toe kreeg ik last van serieuze hartkloppingen en kortademigheid.
Nu is het ondertussen al bijna 3dagen geleden dat ik pep gesnoven heb maar ik heb nogaltijd last van kortademigheid.. Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben? Of eventueel mensen die weten wat ik hier aan kan doen?
Ik ben nieuw op dit forum en heb al direct een vervelende vraag.
Vrijdagnacht heb ik op een rave 4 deftige lijnen pep binnengesnoven en dat van 1u tot 5u snachts. Maar naar het einde toe kreeg ik last van serieuze hartkloppingen en kortademigheid.
Nu is het ondertussen al bijna 3dagen geleden dat ik pep gesnoven heb maar ik heb nogaltijd last van kortademigheid.. Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben? Of eventueel mensen die weten wat ik hier aan kan doen?