Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het nu crisis geworden of zijn de buitenpakkers zo gierig

Is het nu crisis geworden of zijn de buitenpakkers zo gierig

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TigerwoodsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik leef in omgeving antwerpen, zoeken naar die speedy gonzales is een hel, enkel wat je tegenkomt op elk cafeetje, hoek van de straat of uit riool is dure 50euro per stuk stuff.

Tegenover die andere betere goedkopere lekkere stuff is het bijna onvindbaar. Ik vind het onbegrijpelijk. Normaal zou het omgekeerd moeten zijn, het duurdere is eigenlijk te duur dus beter zoeken en het goedkopere zou overal moeten zijn wegens het grote prijsverschil.

En als swim iemand leer kennen op de 1 of andere manier is die zijn stuff oftewel een soep, denk 60%verlies door de vocht oftwel mix met veel caffeine etc...

Wereld staat op zijn kop.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Is het nu crisis geworden of zijn de buitenpakkers zo gi

Ik ben van Antwerpen en ik betaal gewoon 10 euro per gram en het is echt goede pep hoor. Weet niet vanwaar je die 50 euro verhalen van haalt maar dat is dan waarschijnlijk gewoon slechte coke die je krijgt aangeboden....

Je moet al dement zijn om niet te weten dat 50 euro voor een gram pep lachwekkend duur is. Tenzij het van die zeer uitzonderlijke van meer dan 90 % Amfetamines is....
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Is het nu crisis geworden of zijn de buitenpakkers zo gi

weet je zeker dat het geen cocaine is. ipv speed?
T
TigerwoodsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Is het nu crisis geworden of zijn de buitenpakkers zo gi

NocturnalJohnny zei:
Ik ben van Antwerpen en ik betaal gewoon 10 euro per gram en het is echt goede pep hoor. Weet niet vanwaar je die 50 euro verhalen van haalt maar dat is dan waarschijnlijk gewoon slechte coke die je krijgt aangeboden....

Je moet al dement zijn om niet te weten dat 50 euro voor een gram pep lachwekkend duur is. Tenzij het van die zeer uitzonderlijke van meer dan 90 % Amfetamines is....
Klik om te vergroten...


Heb me mss slecht uitgesproken,
ik bedoel dat zuid amerikaanse stuff dat ze per 50 euro het stuk verkopen dat vind je onmiddelijk, je hoeft je ogen maar 1x te pinken en staat voor je en snelle is echt hard te vinden, heel moeilijk als je niet in een vriendenkring zit die daar niet aan meedoet.

50 euro bedoel ik dus dat zuid amerikaans stuff.
snelle is veel goedkoper en beter.
L
LaZeRLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Is het nu crisis geworden of zijn de buitenpakkers zo gi

Je hebt gelijk, laatste tijd wat moeilijker.. maar hier in de buurt (vlaams-brabant) is het ook 10 iets meer als een gram zelf. En vrij zuiver!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Is het nu crisis geworden of zijn de buitenpakkers zo gi

Wie weet een klein dipje, heb dat hier in de vrienden kringen niet door. Die hebben/gebruiken het te veel soms zelfs. Den dat het vanzelf weer bijtrekt net als de mdma crisis tijd terug.
Cheers!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."