Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGele speed

Gele speed

6 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hellow,

Heb gistere terug wat speed gekocht maar tot mijn grote verbazing was het geel :confused:
Het waren malse plakkerige bolletjes..
Iemand die weet hoe het kan en of het geen troep is? :grin:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan zijn omdat het door het wasproces er een soort zuur is achtergebleven waardoor het anders kleurt of omdat het op een bepaald bakpapier wordt gelegd. Het schijnt iets meer in je neus te branden maar ik heb zelf nooit gele speed gehad.

De één zegt dat het betere speed is omdat het minder versneden zou zijn, maar dat zul je zelf wel ervaren. Maar het hoeft zeker geen troep te zijn.
B
BoNGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn beste ervaringen zijn met gele speed.
Ik mag geen productiebenodigdheden posten op dit forum, maar weet wel hoe het komt dat de kleuren verschillen.
Ik vind gele gewoonlijk de beste, maar het is ook de "vieste" aangezien het gemaakt is met bijtende producten, net zoals witte. Maar met andere, en ook deels anders geneutraliseerd.
Daarom is er zoveel verscheidenheid in de effecten.

Nu ja, ik zou je meer informatie willen geven, maar werkelijke productiemiddelen voor synthetische drugs posten, en dan vooral op internet is bij wet verboden. En dus niet tot mijn orde om hierdoor problemen te ondervinden.
Hopelijk heb ik je hiermee toch een beetje uit de nood kunnen helpen.

Gr, BoNG
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bong , goed zo 6 oude topics lol...

maar bon , wat je zegt is bullshit de kleur zegt opzich NIETS en gele en witte speed zijn zeker niet viezer dan roze , als er 1 speed vies zou kunnen zijn is dit de ROZE omdat die van kleur veranderd in roze op de laatste producitestap met een teveel aan zwavel zuur , sommige dealers laten dit expres gebeuren zodat de speed roze word , men kan het ook kleuren door op kleurpapier/BAKpapier te leggen .... kleur zegt dus niets maar witte en gele zijn zeker niet vuiler dan andere pep .... OKOK
j
just_me xoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als speed geel is en als een soort van pasta aanvoelt, betekent dit dat het 100% puur is. het is heel makkelijk te drogen maar geel blijft het toch wel. Het werkt ook veel beter dan speed waar nog allemaal rommel bij is gegooid :grin:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
just_me xox zei:
Als speed geel is en als een soort van pasta aanvoelt, betekent dit dat het 100% puur is. het is heel makkelijk te drogen maar geel blijft het toch wel. Het werkt ook veel beter dan speed waar nog allemaal rommel bij is gegooid :grin:
Klik om te vergroten...

hahaha, jij kraamt pure onzin uit man.
als je niet weet waarover je het hebt hou dan je bek dicht.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#7
Idd mandragora, het is op zoveel manieren te maken dat dat helemaal niet de standaard is.

Daarbij, 100% is niet mogelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."