Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEnergy Food.

Energy Food.

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey Df'ers,

Na een lange tijd heb ik nog eens een nachtje door gedaan,
1 gram gekocht en er zijn 2 lijnen uit nu.
Ookal heb ik mijn laatste lijn genomen om 10 uur gisteravond, rond 8 uur smorgens sliep ik nog niet.

Maar goed, mijn vraag is dus welk eten/drinken geeft je iets wat meer energie,
Ik heb heb zelf vitamine tabletten al genomen, ik zoek vooral iets wat makkelijk naar binnen gaat. Bijnemen wil ik niet doen, vroeger kon ik op pep slapen maar nu knal ik bijna door het plafon. :grin:

Ook heb ik altijd de gedachten dat ik meer moet eten omdat speed net mijn maag verkleint en ik er volgens mij van afval ookal eet ik voldoende.

Grts,
Smokey '
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik at altijd bananen als ik speed had gebruikt. Gaat er makkelijk in, gezond en vol energie.
Ook kun je een bouillon eten met toast oid.
Misschien ben ik al een beetje te laat met de reactie, maar dan weet je het voor de volgende keer.
E
EmilyPlaysLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fruit en zoute chips (of frieten) gaan er bij mij het beste in.

In de zomer is watermeloen ideaal!
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#4
EmilyPlays zei:
Fruit en zoute chips (of frieten) gaan er bij mij het beste in.
Klik om te vergroten...

Pasta gaat ook wel makkelijk binnen heb ik gister ondervonden. :grin:
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Groot fan van bananen, voor de rest probeer ik met veel groene thee toch nog een musli reep naar binnen te werken.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Linzencurry (eenvoudig te bereiden en super voedzaam), groene thee (matcha thee is nog beter voor een hardere/langere energie rush maar hangt wel een prijskaartje aanvast maar is dan ook 'nog' vele malen gezonder dan groene thee omdat je het bladpoeder mee opdrinkt en bij gewone groene thee maak je een aftreksel van de bladen dit tot verlies van 'gezonde stoffen' tot gevolg), donkere bladgroenten, groenten/fruit in het algemeen.

Probeer echt die linzen...kan je vanalles met doen zoals soep, roosteren, linzenburgers,....
Ze zitten boordevol ijzer,fosfor, magnesium, anti-oxidanten, plantaardige eiwitten en B-vitaminen ook bevatten ze 4x meer vezels dan volkoren rijst...kortom krachtvoeding dus.
Een goede gezonde bron van energie.

Zal maar stoppen hier, dadelijk heb ik een heel kookboek neergetikt met de voedingswaarden er bovenop :tearsofjoy: .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."