Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat ik altijd lekker vind is om eerst aan de pep te gaan en flink wat alcohol te drinken, als je de biertjes of wat dan ook voelt zitten, dan beginnen met flink wat jointjes roken en ondertussen gewoon door te gaan met snuiven. Ik word hier altijd extreem rustig en relaxed van, als je flink wat neemt heb je geen idee meer wat er aan de hand is en je lichaam tintelt aan alle kanten. Je word wel behoorlijk vaag in je kop dus je moet er wel van houden."
"Speed gebruiken om af te vallen is echt dom, ten eerste maak je je hele lichaam ermee kapot, maak je meer kans om verslaafd te raken en de kilo's die je afvalt eet je er binnen de kortste tijd er weer bij op als je weer een dag normaal eet. Dus eigenlijk schiet je er niks mee op en ik raad het je ook erg af"
"Appeltjespep bestaat zeker nog wel, kon het hier in omgeving drenthe nog niet zo gek lang geleden nog krijgen. Ik weet niet precies wat het verschil is met gewone pep/speed, ik werd er wel heel anders van dan een gewoon lijntje. Wat vager en minder helder dan normaal, het effect was veel overheersender dan normaal en ook wat fijner"