#1
En caffeïne brand niet in de neus? Dacht net van wel.Amateurtje zei:10% caf ongeveer.
En caffeïne brand niet in de neus? Dacht net van wel.Amateurtje zei:10% caf ongeveer.
mandragora zei:En caffeïne brand niet in de neus? Dacht net van wel.Amateurtje zei:10% caf ongeveer.
Omdat het te hard brand klaagt'ie, dan is caffeïne geen optie.Amateurtje zei:Vind ik ook, maar als de TS geen pure kan verdragen...![]()
mandragor zei:En caffeïne brand niet in de neus? Dacht net van wel.
Smokey046 zei:Dat is toch zonde om er caf bij te gooien?
Dat heb je helemaal goedAmateurtje zei:Babypoeder??Dat kan je toch niet menen?
![]()
, wie gaat kwaliteitspep nou zo verkrachten??Amateurtje zei:Het is idd zonde om dat te versnijden..maar als ie er echt niet tegen kan..dan ja...
Met kreatine geen ervaring wel met cafeïne. 10% caf ongeveer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."