Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedendag allen, Ik heb een vraagje omtrend versnijden van speed. Nadat het een hele tijd lastig te krijgen is geweest, heb ik toen de mogelijkheid zich voor deed meteen maar een halve ons gekocht (voor eigen gebruik van mij/vrienden) Het spul komt van iemand die dit verder niet verhandeld, en het als vriendendienst geregeld heeft. Er is dus verder nog niets mee gedaan en het spul is zo puur als mogelijk,en dat is mij echt iets te veel. Ik wil het nu graag versnijden. Ik heb hiervoor kreatine gekocht, dit schijn je het best te kunnen gebruiken. Weet iemand wat hiervoor de beste verhouding is? Een beetje aankloten kan natuurlijk ook, alleen ik doe het liever meteen goed alvast bedankt!"
"whaha nee man. Als ik iets niet doe dan is het drugs verkopen. Het spijt me zeer maar ik begrijp die aanname ook niet echt. wellicht dat ik het eigen gebruik er iets te dik op heb gelegd, maar dat deed ik juist om misverstanden te voorkomen. Sorry, ook voor t eerst op zon forum, dus geen idee hoe ik het het best kon brengen. Kijk het zit zo: ik heb een vrij vaste vriendengroep. We houden zo nu en dan weekendjes bij een van ons thuis, waar we dan lekker los gaan. We hebben de pep die ik nu heb dus vorig weekend voor t eerst gebruikt. Allemaal vonden we dat het echt te sterk was. Niet zo zeer qua werking, maar vooral de pijn in je neus is vrij heftig. Geloof me als ik zeg dat we best wat gewend zijn, maar dit is denk ik gewoon zo puur als mogelijk, en dat doet dus pijn. Nu hebben we van het weekend dus geprobeerd om het te versnijden. Eerst een beetje erbij, ff testen, nog een beetje enz. Dat lukt uiteraard wel, maar ik dacht dat er wellicht ook gewoon een simpel toe te passen regeltje was, waardoor ik wat grotere hoeveelheden (bijv. 5 gram ofzo) klaar kan maken. Das namelijk makkelijker dan steeds een beetje uit de vriezer halen en weer passen en meten."