Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat nu?

Wat nu?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe zit het met eten/drinken ?
Toevallig had ik dit weekend ook domino's op , ook in combinatie met speed.
Vaak moet ik mezelf echt dwingen om wat te eten na 2 dagen wakker te zijn, en vooral regelmatig blijven drinken.
Want idd wat Smartie zegt je raakt oververmoeid, door te eten knap ik in ieder geval enorm op.
L
Liquid8Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo zal me even voorstellen ben Tom 18 Jaar.
Heb in het verleden genoeg drugsgebruikt speed, xtc keta enz enz enz.
Ook vaak 5 nachten doorgehaald zonder problemen.

Maar nu begin ik me een beetje zorgen te maken,
zaterdag avond heb ik 3 pillen op domino's.
En vanaf zaterdag nacht begon ik met doorhalen met speed, alleen pakte ik ongv een uur geleden een dikke lijn want voelde me heel moe, en sindsdien voel ik me heel erg vreemd ik zweet me kapot terwijl ik in mijn onderbroek zit en gewoon helemaal niks doe mijn zicht word slecht en ik zweet me kapot terwijl ik toch ook koude rillingen heb kippenvel enz. Ook heb ik een heel erg bonkend gevoel in mijn hoofd..

Is het nu slim om naar de huisarts te gaan, en wat moet ik tegen de receptioniste zeggen om er zo snel mogelijk binnen te komen want begin me nu wel een beetje zorgen te maken.. Heb dit nog nooit eerder gehad.

Grt Tom
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt me een heel erg duidelijk signaal van je lichaam dat het niet goed is wat je doet. Je lichaam is niet gemaakt op 5 nachten doorhalen en speed helpt niet tegen vermoeidheid. Speed put uit je energiereserves, als die op zijn werkt speed ook niet meer. Je wordt er dan alleen nog maar beroerd van.

Als je het niet vertrouwd kun je het beste naar de huisarts gaan. Ik denk dat je in ieder geval vanaf NU een aantal weken niet moet gebruiken en ff flink uitrusten. Het klinkt alsof je zwaar oververmoeid bent.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#4
XTC in combinatie met Speed is extra neurotoxisch. Ook het gebrek aan rust en voedingsstoffen kunnen een grote rol spelen bij het geheel. Ben het daarom met bovenstaande reacties eens.
Rust en voedsel is het beste, en blijf eventjes van de drugs af.
L
Liquid8Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben langs de huisarts geweest echt oververmoeidheid, ik eet wel als ik speed gebruik maar dan bijv vla ofzo niet echt hele maaltijden.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar wat zei de dokter dan precies?
L
Liquid8Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ZERO- zei:
Maar wat zei de dokter dan precies?
Klik om te vergroten...
Hij had het over dat waarschijnlijk mijn lichaam al mijnreservestoffen heeft opgemaakt. En dat ik gewoon even niet moet gebruiken en eerst volledig herstellen.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
'Even niet moet gebruiken' , rare dokter naar mijn idee.. :confused:
L
Liquid8Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Skippy zei:
'Even niet moet gebruiken' , rare dokter naar mijn idee.. :confused:
Klik om te vergroten...
Haha, ja hij zei het beste is helemaal stoppen maar hij heeft mijn dossier en weet precies wat voor persoon ik ''helaas'' ben.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Precies wat ik al dacht inderdaad. Probeer echt een paar maanden niet te gebruiken en dus niet over 2 weken weer een nacht door te halen. Je lichaam heeft best wel even nodig om weer te herstellen, als je deze signalen negeert wordt het uiteindelijk vanzelf nog vervelender.

Als je oververmoeid blijft kun je allerlei andere klachten krijgen als depressies enzo en bij zware oververmoeidheid soms zelfs een psychose.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."