Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep, ADHD en eten

Pep, ADHD en eten

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisterenmiddag rond 16:00 via via begonnen met twee sleutelpuntjes kwalitatief goede pep. Dit was voor mij de eerste keer dat ik amfetaminen gebruikte.. De 'reden' hiervan is dat ik sinds kort de diagnose ADHD heb gekregen en toch eens wilde weten wat Ritalin/Concerta ongeveer (uiteraard in sterk MINDERE mate) doen in je koppie, gezien ik laatstgenoemde op zeer korte termijn zal gaan slikken...

Nu ben ik gewend om met enige regelmaat (2/3x per maand) een gram tot anderhalve gram coke per keer te snuiven, waarbij de frequentie van bijnemen, zoals bekend, een stuk hoger ligt. Probleem is dus dat ik deze pep ook in een iets te hoog tempo opgemaakt heb. Vroeg in de ochtend was alles op (was in totaal zo'n 0.5 gram). Overigens opmerkelijk hoe relaxed ik de hele nacht ben geweest (ben de gejaagdheid en paranoia van coke gewend) en me nergens druk over maakte / mijn concentratie uitstekend vast wist te houden op hetgeen waar ik op dat moment mee bezig was.

De situatie is nu als volgt: mijn pupillen zijn nu net twee uur geleden wat kleiner geworden, maar is het normaal dat dit zo enorm lang doorwerkt? Ik leef de gehele dag op 2000mg vitamine C, een banaan en een pizzapunt, wat vrij simpel weg te krijgen was. Toch heb ik absoluut niet de behoefte om iets te eten, terwijl ik wel merk dat mijn lichaam erom vraagt (ben 1:87 en weeg rond de 110 kilo, dus in principe reserves genoeg :P ). Ben inmiddels ook al een dikke 40 uur wakker.

Is het normaal dat je 12/14 uur na het laatste lijntje nog met grote pupillen en behoorlijk gespannen kaken bananen staat af te rekenen bij de lokale supermarkt?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, pep werkt in z'n algemeen enorm lang door. De rush van pep kan wel tot 6 uur lang aanhouden, maar het ''werkt'' eigenlijk nog veel langer door. Je kan er inderdaad voor geen fuck van slapen, tenzij je countert met downers als GHB en benzo's. Als je verder ADHD hebt brengt pep inderdaad rust in het hoofd.

Is het normaal dat je 12/14 uur na het laatste lijntje nog met grote pupillen en behoorlijk gespannen kaken bananen staat af te rekenen bij de lokale supermarkt?
Klik om te vergroten...

Jazeker, als je 0.5 gram hebt weggesnoven (wat vrij veel is) dan werkt dit gewoon heel erg lang door. Ik heb wel eens 24 uur lang met dikke doppen rondgelopen. Je zult zien dat een lange nachtrust (ervan uitgaande dat de pep nu wel zo een beetje is uitgewerkt) al heel veel goeds zou doen. Respect verder dat je voedsel naar binnen krijgt.

Verder meld je dat je al 40 uur wakker bent. Al last van visuele waarnemingen die niet meer helemaal duidelijk zijn? Andere abnormale dingen? Na zoveel slaapgebrek kunnen dergelijke situaties zich al voordoen. :wink:
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zojuist toch ongeveer 7u geslapen, straks proberen wat extra uurtjes te pakken. Zag gisteren wel regelmatig iets bewegen in m'n ooghoeken, de bekende 'vermoeidheidsvliegjes' zeg maar :grin: overigens had ik tijdens het gebruik af en toe het gevoel dat een beestje op m'n onderbeen/voet kroop. Voelde echt levensecht!

Gekke is dat ik afgelopen avond twee biertjes dronk en op bed tv ben gaan kijken en plots rond 2:00 wakker werd met licht en tv aan :rolleyes: Dat is echt nog nooit gebeurd.
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#4
ParanoidAndroid zei:
Gekke is dat ik afgelopen avond twee biertjes dronk en op bed tv ben gaan kijken en plots rond 2:00 wakker werd met licht en tv aan :rolleyes: Dat is echt nog nooit gebeurd.
Klik om te vergroten...
Als je moe genoeg bent val je hoe dan ook wel in slaap. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."