Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfatale acetonfout gemaakt, of niet?

fatale acetonfout gemaakt, of niet?

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,

ik heb ongeveer 500ml op gram natte speed. niet gemengd ook, gewoon pep in de koffiefilter en een halve liter aceton erover.

kan je speed ook verkloten op vlak van aceton? gttz
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf heb ik dit nog nooit geprobeerd, maar je wast je speed met aceton omdat amfetamine niet oplost in aceton en bepaalde versnijdingsmiddelen wel. Als amfetamine niet oplost in 50 ml aceton, lost het ook niet op in 500 ml aceton.

Wel wordt er volgens mij altijd ook een heel klein beetje van de 'niet-oplosbare' stof meegenomen door de stof waarmee je filtert, dus wellicht dat je nu een beetje amfetamine hebt verspild, maar verpest is je speed dus niet. Ook heb je niet gemengd geef je aan, maar aangezien je al 20 keer zoveel aceton als je nodig had gebruikt hebt, is alles al min of meer in de filter gemengd lijkt me.

Voor de volgende keer :wink: : http://drugsforum.info/speed/speed-wassen-t2098.html
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is je aceton wel écht aceton en geen rare vervangstof? (eventjes actieve stof op ingedientenlijst zoeken)
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#4
is wel degelijk aceton, maar die speed had wel al een paar maanden constant (-18 gradenàin mijn diepvries gelegen.

ik denk dat dit maar minimaal de kwaliteit aantast?

grtz
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meh, de speed gaat er niet kapot van, er zal waarchijnlijk alleen een klein beetje zijn opgelost en meegegaan waardoor de totale hoeveelheid wat minder is.
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#6
ok, bedankt voor de nuttige info!

gtz
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 gram wassen met de koffiefilter-manier lijkt me een beetje verspilling. als je gram echt en gram was houd je hooguit 0,7 gram over, maar een redelijk deel daarvan zal in je filter blijven.

als je een reageerbuisje hebt en een spuit kun je de boel met aceton mengen in je buisje, en wat niet bezinkt zuig je eruit, dat gooi je weg, en zodra de boel droog is kun je wat alcohol(methanol is erg geschikt) toevoegen totdat je bezinksel opgelost is in de alcohol. het kan zijn dat er nog wat spul overblijft wat niet oplost, dat is ook afval.

als je de alcohol op een plat bord giet en laat verdampen hou je iets redelijk zuivers over.

ps: alle vloeistoffen doen hun werk beter als ze warm zijn. dat kan op allerhande manieren, maar liever geen open vlam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."