Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEfedrine ervaringen

Efedrine ervaringen

4 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ervaring met ephedra, waar de efedrine uit geextraheerd wordt. Het wordt natural speed genoemd, maar is niet een van de bestanddelen van amfetamine. Chemisch gezien lijkt het er wel op, en kan als grondstof voor metamfetamine gebruikt worden. Het is trouwens ook geen anabool, maar een stimulerend middel dat vroeger veel voor sport werd gebruikt vanwege de extra energie.

Ik heb het altijd een fijn middel gevonden, het effect lijkt enigzins op amfetamine maar een stuk minder heftig. Waar wil je het precies voor gaan gebruiken?
D
DruglordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedelibee zei:
Ik heb ervaring met ephedra, waar de efedrine uit geextraheerd wordt. Het wordt natural speed genoemd, maar is niet een van de bestanddelen van amfetamine. Chemisch gezien lijkt het er wel op, en kan als grondstof voor metamfetamine gebruikt worden. Het is trouwens ook geen anabool, maar een stimulerend middel dat vroeger veel voor sport werd gebruikt vanwege de extra energie.

Ik heb het altijd een fijn middel gevonden, het effect lijkt enigzins op amfetamine maar een stuk minder heftig. Waar wil je het precies voor gaan gebruiken?
Klik om te vergroten...
Voornamelijk om vet te verbranden. Ik fitness regelmatig, alleen ik heb nog steeds vrij veel vet (vooral buik en bovenarmen) waardoor mijn spieren niet goed zichtbaar zijn.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Efedrine voor sport gebruiken is echt af te raden. Een van de redenen waarom het verboden is geworden is omdat het nog wel eens tot hartproblemen leidde. Ik heb het een aantal jaar geleden ook een paar keer voor sport gebruikt, maar schrok enorm van hoe hoog mijn hartslag opliep. Het lijkt verleidelijk aangezien je veel meer energie hebt, maar als je dat structureel gaat doen loop je een groot risico op hartkloppingen en andere kwalen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
volgens mij kun je in afwezigheid van geschiktere precursors best speed maken van ephedrine.

als je vet wilt verbranden kun je beter een hartslagmeter en een fiets of hometrainer halen. die gaan allebei erg lang mee, kun je altijd nog verpatsen, en het is wetenschappelijk te onderbouwen.
D
DruglordLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het gebruik van efedrine.
Efedrine is een van de bestanddelen van amfetamine, maar het is natuurlijk en "gezonder".
Omdat het makkelijk te verkrijgen is als anabool ga ik het gebruiken.
Bedankt alvast.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."